Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی گچساران گفت: از ابتدای سال جاری تا پانزدهم مهر ماه تعداد یکهزار و ۶۱۱متهم به سرقت، قاچاق کالا، قاچاق مواد مخدر و سایر بزه در این شهرستان دستگیر شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرهنگ سید محمد موسوی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه تشکیل پرونده برای متهمان گچساران در نیروی انتظامی نیمه  نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۲درصد افزایش یافته است  بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا پانزدهم مهر ماه سه هزار و ۲۰۱ پرونده برای رسیدگی به اتهامات متهمان در این شهرستان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گچساران ابراز داشت: در مدت مشابه پارسال ۲هزار و ۸۲۸ فقره پرونده برای متهمان در این شهرستان تشکیل شده بود.

وی تاکید کرد: امسال همچنین یکهزار و ۳۵۲ خودروی مهتمان در گچساران توقیف و به پارکینگ نیروی انتظامی این شهرستان منتقل شده است.

فرمانده انتظامی گچساران ابراز داشت: از ابتدای سال جاری تا پانزدهم مهرماه همچنین ۱۱ هزار و۲۰ فقره گزارش های مردمی تخلفات به پلیس ۱۱۰ این شهرستان اطلاع رسانی شده است.

وی تاکید کرد: در مدت مشابه پارسال نیز ۱۰ هزار و۵۴۴ گزارش های مردمی به پلیس ۱۱۰ گچساران گزارش شده بود.

وی با بیان اینکه امسال ۶۲۲ سرقت در گچساران کشف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۹ درصد افزایش یافته است تاکید کرد: مدت مشابه پارسال ۵۱۳ فقره سرقت در این شهرستان کشف شده بود.

موسوی عنوان کرد: امسال همچنین ۲۵۳ سارق در گچساران شناسایی شده در حالی که مدت مشابه پارسال ۲۲۰ سارق در این شهرستان شناسایی شده بود.

فرمانده انتظامی گچساران ضمن قدردانی از مشارکت خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی از آنان خواست درصورت مشاهده هرگونه جرائم و ناهنجاری های اجتماعی در شهرستان موارد را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگیری فرمانده انتظامی گچساران مدت مشابه پارسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری ۷۹۸ سارق از ابتدای سالجاری تا کنون در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدرضا علیزاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و درخواست برای برخورد با پدیده سرقت‌ در شهرستان اسلامشهر، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیم‌های ویژه از ماموران پلیس قرار گرفت و در همین راستا نیز چندین طرح برای دستگیری سارقان و مالخران به اجرا درآمد. 

وی افزود: در این راستا با اجرای طرح های انتظامی و امنیت محله محور از ابتدای سال جاری تاکنون با اقدامات انجام شده از سوی ماموران ۷۹۸سارق اماکن خصوصی، محتویات خودرو و قاپ زن  و همچنین مالخر اموال مسروقه دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه متهمان به صدها فقره سرقت اعتراف کرده‌اند، گفت: برای این افراد پرونده قضایی تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده‌اند. همچنین طرح‌های پلیس برای برخورد با سارقان و مالخران همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان