Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:56:08 GMT

۳ ملی‌پوش ایرانی در راه تاجیکستان

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۳۹۵۴

۳ ملی‌پوش ایرانی در راه تاجیکستان

با تعامل کادرفنی تیم امید ایران با سه باشگاه استقلال، ذوب آهن اصفهان و مس رفسنجان، سه بازیکن از این سه تیم لیگ برتری، پس از پایان بازی‌هایشان در هفته دوم لیگ برتر به اردوی تیم امید در دوشنبه تاجیکستان اضافه می شوند.

به گزارش ایسنا، با توجه به لغو بازی مس رفسنجان – شهرخودرو و همچنین انجام چهاربازی لیگ برتر در روز دوشنبه، یونس اکبرپور از تیم مس رفسنجان به همراه امیرعلی صادقی از استقلال و محمد خدابنده لو از ذوب آهن، این سه بازیکن بامداد سه شنبه تهران را به مقصد دوشنبه ترک می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تعامل ویژه کادر فنی تیم ملی زیر۲۳ سال با باشگاه‌های لیگ برتری، این سه بازیکن برای انجام بازیهای لیگ برتر در هفته دوم در اختیار باشگاه‌ها بودند تا منافع باشگاه‌ها هم تامین شود که البته در این میان یک بازی هم لغو شد. طبیعتا این سه بازیکن به بازی تیم ملی زیر۲۳ سال مقابل نپال که امروز برگزار می شود نمی رسند اما در صورت صلاحدید کادر فنی فرصت بازی در دو بازی مقابل لبنان و تاجیکستان را خواهند داشت. با اضافه شدن این سه بازیکن، ۲۳ بازیکن تیم ملی زیر ۲۳ سال در تاجیکستان تکمیل می شود. تیم امید از روزی که وارد تاجیکستان شد با ۲۰ بازیکن تمرینات آماده سازی اش را دنبال کرد. امروز تیم ملی زیر ۲۳ سال از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران به مصاف تیم زیر ۲۳ سال نپال خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امیرعلی صادقی تيم ملي فوتبال اميد تیم ملی امید فوتبال سه بازیکن تیم ملی ۲۳ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر، نساجی مازندران در قائمشهر میزبان پرسپولیس است.

پرسپولیس که فصل پیش در این شهر جام قهرمانی را بالای سر برده بود، به سه امتیاز این مسابقه حساس نیاز مبرمی دارد.

باشگاه پرسپولیس برای این بازی پوستری با پیراهن دوم و مشکی رنگ این تیم طراحی کرد که در آن حضور سینا اسدبیگی کنار علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی خودنمایی می‌کند.

اسدبیگی در دیدار جام حذفی یک سوپرگل زد و یک پاس گل داد و حالا باید دید پس از نیمکت نشینی مقابل سپاهان، در بازی با نساجی چه عملکردی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • ورود عجیب و خنده‌دار بازیکن تعویضی به زمین بازی / فیلم
  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد
  • قهرمانی لژیونرهای ایرانی در اروپا
  • یک ایرانی در لیگ کره شاگرد پائز شد!
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • پائز در لیگ کره جنوبی یک بازیکن ایرانی دارد!
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟
  • وحدت حنانوف مثل اسماعیلی‌فر نبود