Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، فرقه ضاله منافقین با همکاری و هماهنگی برخی گروهک‌های ضد انقلاب طبق روال سال‌های گذشته در هفتادوسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت هم حضور پیدا کرده و قصد خوش‌خدمتی به اربابان خود را از طریق تعرض و برهم زدن نظم غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران داشتند، که این امر با هوشیاری کامل اعضای غرفه ملی ایران خنثی شد و کاملا بی‌ اثر و ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز یکشنبه ۲ آبان همزمان آخرین روز از نمایشگاه کتاب فرانکفورت، تعداد انگشت‌شماری از این‌افراد که چهار تن بودند، دقایقی کوتاه مقابل غرفه ایران تجمع کرده و در پی جلب توجه و همراهی دیگر افراد حاضر در نمایشگاه بودند. اما حضور فوری مسئولین نمایشگاه کتاب فرانکفورت و پلیس آلمان آن‌ها را ناکام گذاشته و تجمع کنندگان معدود مورد اشاره به بیرون از نمایشگاه منتقل شدند.

کد خبر 5335267 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان مجاهدین خلق گروهک منافقین موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران نمایشگاه فرانکفورت معرفی کتاب انتشارات سوره مهر تازه های نشر نمایشگاه کتاب فرانکفورت کتاب و کتابخوانی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران ادبیات داستانی انتشارات سروش کتاب کودک هفته وحدت رونمایی کتاب برنامه سوره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران

کتابفروشی‌های تایید شده در سامانه «بازار کتاب» برای اعلام حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌توانند تا پایان روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به پنل کاربری خود در سامانه V.bazarketab.ir مراجعه و در بخش طرح‌های فروش، پس از مطالعه قوانین و مقررات حضور و تایید آیین‌نامه نسبت به ثبت‌نام در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اقدام کنند.

حضور کتابفروشی‌ها در بخش مجازی این دوره از نمایشگاه منوط به تایید نهایی درخواست‌ها از سوی مدیر سامانه است و نتیجه نهایی بررسی درخواست‌ها در پنل کاربری کتابفروشی‌ها قابل مشاهده است.

به کتابفروشی‌هایی که حضورشان در بخش مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تایید شده است برای بارگذاری نهایی محصولات فروشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • ۱۲ زنجیره ارزش در مازندران تعریف شد/ حضور ۲۷ واحد تولید در اکسپو
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • حضور موسسه نیکوکاری کنترل سرطان ایرانیان در نمایشگاه سلامت
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند