Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@17:36:26 GMT

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۴۲۱۹

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان

استقلال در بازی خارج از خانه امروز میهمان تیم ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

به گزارش ایلنا، در چارچوب بازی‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میهمان تیم ذوب آهن خواهد بود.

ذوب آهن که فصل پیش در هفته پایانی سرنوشت حضورش در لیگ برتر مشخص شد و سایپا به جای آنها به همراه ماشین سازی سقوط کرد، فصل جدید لیگ برتر را با برتری یک بر صفر برابر صنعت نفت آبادان شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در ورزشگاه خانگی ذوب آهن طلسم عجیبی را سری کرده است. در ۱۰ بازی آخر در اصفهان آبی پوشان تنها در دو بازی به پیروزی رسیده‌اند و طی چهار بازی اخیر هم نتوانستند این تیم را شکست بدهند. آخرین برد استقلال در ذوب آهن نزدیک به پنج سال پیش ثبت شد که فرشید اسماعیلی و بهنام برزای در آن مسابقه گلزنی کرده بودند.

استقلال برای این طلسم شکنی امروز تمام بازیکنان به غیر از بابک مرادی را در اختیار دارد که با تایید فرهاد مجیدی به دلیل سرماخوردگی این بازی را از دست داده است.

استقلال در بازی هفته اول مقابل هوادار با سیدحسین حسینی درون دروازه شروع کرد که او موفق به ثبت اولین کلین شیت فصل شد. به نظر می‌رسد او دوباره برای امروز انتخاب اول درون دروازه باشد.

در خط دفاعی محمد دانشگر، محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی حضور داشتند که این سه مدافع بلندقامت به نظر می‌رسد مشکلی برای دومین بازی کنار هم در مسابقه امروز نداشته باشند.

در خط میانی به نظر می‌رسد حداقل یک تغییر وجود داشته باشد و روزبه چشمی جانشین زبیرنیک نفس شود که در بازی گذشته به همراه مهدی مهدی پور دو هافبک دفاعی بودند. این اولین بازی چشمی پس از بازگشت به جمع آبی پوشان خواهد بود.

جعفر سلمانی به عنوان گلزن بازی قبلی، وریا غفوری و آرش رضاوند سه بازیکن دیگری هستند که کمربند خط میانی را تکمیل خواهند کرد. به نظر می‌رسد یک خرید دیگر استقلال‌ قرار است در خط حمله به این تیم کمک کند.

اگرچه فرهاد مجیدی ترجیح داد در مورد حضور کوین یامگا برای بازی امروز صحبت کند اما اینطور به نظر می‌رسد که بعد از حضور سبحان خاقانی در اردوی تیم امید، کوین یامگا به عنوان بازیکن تازه وارد در بال راست به خط حمله ملحق شود تا در کنار امیر ارسلان مطهری و امیرحسین حسین زاده سه بازیکن خط حمله باشند اگرچه مجیدی برای این پست آرمان رمضانی، امین قاسمی نژاد و آزادی را هم در اختیار دارد.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل ذوب آهن به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، وریا غفوری، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین زاده، کوین یامگا و امیرارسلان مطهری انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تهران فرهاد مجیدی ترکیب احتمالی استقلال تهران ترکیب احتمالی ترکیب احتمالی استقلال ترکیب احتمالی استقلال تهران فرهاد مجیدی نظر می رسد ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی

منچستریونایتد میزبان برنلی خواهد بود. 

طرفداری | لیگ برتر به ایستگاه سی و پنج رسیده است. 

منچستریونایتد و برنلی از ساعت 17:30 فردا در چارچوب هفته سی و سوم لیگ برتر در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم می‌روند. قضاوت این دیدار بر عهده جان بروکس خواهد بود. شیاطین سرخ هفته گذشته مقابل شفیلدیونایتد به برتری 4-2 دست یافتند. تیم وینسنت کمپانی که در رتبه نوزدهم جدول قرار گرفته برای امیدواری به بقا در لیگ برتر به امتیاز احتیاج دارد. برنلی در روزهای گذشته با انتشار فایل صوتی ادبیات نامناسب کمپانی مقابل داوران دیدار چلسی درگیر حاشیه‌های بزرگی شده است. در اولدترافورد نیز اریک تن هاخ در واپسین هفته‌های فصل برای متقاعد کردن مدیران منچستریونایتد محکوم به ارائه عملکردی قابل قبول است. هواسکورد نتیجه این بازی را 4-2 به نفع شیاطین سرخ پیش‌بینی می‌کند. 

انتظار می‌رود دو تیم با ترکیب زیر وارد بازی شوند:

منچستریونایتد: اونانا | ون بیساکا، کاسمیرو، مگوایر، دالو | مینو، اریکسن | آنتونی، فرناندز، گارناچو | هویلوند  برنلی: موریچ | آسینیون، اوشی، استِوِه، تیلور | ویتینیو، کالن، برگ، لارسن | اودوبرت، فاستر

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه ۷ اردیبهشت)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد