Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:11:47 GMT

اعتراض برخی نامزدها به تایید نشدن مدارک مدیریتی

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۴۵۱۹

اعتراض برخی نامزدها به تایید نشدن مدارک مدیریتی

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون تکواندو شنبه ۲۴ مهرماه به پایان رسید و در نهایت ۱۲ نفر با حضور در دبیرخانه مجمع مدارک خود را تحویل داده و ثبت نام کردند. دو روز پس از پایان مهلت ثبت نام سه نفر از نامزدها انصراف دادند و پس از آن چهارشنبه ۲۸ مهرماه کمیسیون تطبیق وزارت ورزش مدارک مدیریتی ۵ نفر را تایید و اسامی آنها از سوی فدراسیون اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان تایید نشدن مدارک مدیریتی برخی از نامزدها از جمله پیوند گلزار دبیر پیشین فدراسیون تکواندو، جمشید سهرابی با سابقه بیش از ۱۰ سال ریاست هیأت تکواندو تهران که سه دوره هم سابقه نامزدی در انتخابات فدراسیون را داشته و برخی دیگر از نامزدها با همین دست سوابق شائبه‌هایی را ایجاد کرد.

در همین رابطه برخی از همین نامزدها با حضور در وزارت ورزش اعتراض خود را تایید نشدن مدارک خود به صورت مکتوب ارائه داده و از وزیر ورزش خواستار رسیدگی و رعایت عدالت در برخورد با نامزدهای انتخابات شدند.

شهرام اربابی یکی از همین نامزدهای معترض بود که در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: اینکه همه باید تابع قانون باشیم شکی نیست، ولی با بررسی اجمالی اساسنامه مصوبه هیأت وزیران متوجه خواهید شد این اساسنامه با شرایط اختصاصی فدراسیون مغایرت دارد. من در نامه مکتوب خود به آقای سجادی وزیر ورزش در این خصوص توضیح کامل دادم و امیدوارم به صورت دقیق بررس و رسیدگی شود.

اینکه طی روزهای آینده مدارک مدیریتی برخی دیگر از نامزدها در جلسه تجدید نظر کمیسیون تطبیق مورد بررسی قرار گرفته و تایید شود زیاد است. هر چند تایید صلاحیت اصلی باقی مانده و تا روز برگزاری مجمع اتفاقات دیگری نیز در راه خواهد بود.

کد خبر 5333011

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو انتخابات فدراسیونها فدراسیون تکواندو ایران تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال هوادار تهران لیگ برتر والیبال تیم فوتبال امید ایران تیم ملی فوتبال ایران مهدی طارمی لیگ کشتی کشتی آزاد مهدی مهدوی کیا باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال مدارک مدیریتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد

 مدیرکل ورزش وجوانان استان درحاشیه برگزاری این مجمع انتخاباتی گفت: پس از انجام رای گیری در این مجمع انتخاباتی محمد مومنی منش باکسب بیشترین آراء به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب و معرفی شد‌.

دهقان افزود: طرح آمایش سرزمین باهدف توسعه ورزش و کسب ظرفیت های استان درحال انجام است که می تواند برای توسعه این ورزش دراستان تاثیرگذارباشد.

دبیر فدراسیون کشتی کشور هم گفت: اعتلای ورزش کشتی کهگیلویه و بویراحمد هدف مشترک فدراسیون و اداره ورزش و جوانان این استان است که در سایه تعامل و همفکری تحقق خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • مناظره انتخاباتی در خرم آباد به درگیری طرفداران نامزدها انجامید
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش