Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال شهرخودرو گفت: چنین رفتاری زیبنده فوتبال ما نیست که بگوییم تا ۳۰ درصد نگیریم بازی نمی‌کنیم.

خبرگزاری میزان - سیدمهدی سیدصالحی، درباره دلیل عدم حضور بازیکنان تیم فوتبال شهرخودرو در دیدار روز گذشته مقابل مثل رفسنجان اظهار داشت: بازیکنان با توجه به این که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته بود در هفته اول مردانگی کردند و مقابل آلومینیوم اراک به میدان رفتند، هر چند بیشتر از بازیکنان امید استفاده کردیم و به تساوی دست یافتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه بعد از آن مسابقه برخی بازیکنان ما بازیچه دست بعضی افراد شدند تا چنین اتفاقاتی برای تیم رقم بخورد.

وی ادامه داد: متاسفانه هیئت مدیره جدید با مشکلات عدیده‌ای روبرو شده است. اعضای هیئت مدیره برای مذاکره با بازیکنان صحبت کردند. تمام بچه‌ها زحمت کشیدند تا از حیثیت فوتبال مشهد دفاع کنیم، اما چنین موضوعی زیبنده فوتبال ما نیست. خیلی از تیم‌ها هنوز پرداختی نداشته‌اند، اما صحبت‌هایی داشتیم که در هفته‌های ابتدایی ۱۰ درصد پرداختی داشته باشیم و تا قبل از هفته چهارم میزان پرداختی‌ها را به ۲۵ درصد برسانیم، اما متاسفانه بازیکنان اعلام کردند تا ۳۰ درصد از قراردادهایشان نگیرند به رفسنجان نخواهند رفت.

مدیر تیم فوتبال شهرخودرو گفت: متاسفانه بازیکنان بازیچه دست برخی‌ها شدند؛ زمانی که تیم را تحویل گرفتیم جز حاشیه، افترا و تهمت چیز دیگری ندیدیم. تیمی که ۱۶۰ میلیون تومان ضرر کنسل شدن بلیط هواپیما را داده است، مشکل مالی دارد؟ زمانی که تیم را تحویل گرفتیم مالک، مدیر عامل و هیئت مدیره تلاش می‌کنند مشکلات را برطرف کنند. لباس‌هایی که برای تیم تهیه شده بود کامل نبود و مجبور شدیم دوباره برای تیم لباس تهیه کنیم، اما آیا چنین رفتاری زیبنده است که بگوییم تا ۳۰ درصد نگیریم بازی نمی‌کنیم. اگر قرار باشد بازیکن برای باشگاه تصمیم بگیرد سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

سیدصالحی افزود: تلاش کردیم قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کنیم، اما متاسفانه شایعه کردند تنها قرار است به بازیکنانی که قرارداد دارند ۱۰ درصد پرداختی داشته باشیم، در صورتی که واقعیت نداشت. از بازیکنان خواهش کردم اگر من را قبول دارید قول می‌دهم تمام مشکلات به زودی حل خواهد شد و اگر مشکلی باشد با آن‌ها در میان خواهم گذاشت، اما بازیکن مقابل باشگاه و هیئت مدیره قرار گرفت. بازیکنی که مقابل آلومینیوم اراک با جان و دل بازی می‌کند یا بازیکنانی که قراردادشان ثبت نشده در کنار سایرین تیم را همراهی می‌کند بازیچه دست برخی‌ها شدند. تمام تلاشمان را کردیم تا از اعتبار فوتبال مشهد دفاع کنیم و مطمئن باشید حرف نمی‌زنیم و عمل خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: شرط بازیکنان شهرخودرو برای سفر به کرمان/ معمایی و مهاجری از دسترس خارج شدند

انتهای پیام/

برچسب ها: شهرخودرو سازمان لیگ سیدصالحی سید مهدی سید صالحی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرخودرو شهرخودرو سازمان لیگ سیدصالحی سید مهدی سید صالحی هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب ملوان: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری (۸۰- رضا جعفری) و محمدرضا سلیمانی (۹۰- سعید باقرپسند)

ترکیب سایپا: نیما علی‌پور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی (۸۲- مهدی خدایاری فرد)، سیدمحمد طاها طباطبایی (۸۲- پیمان میری)، رامین آقالو، احسان هادیان، محمود شفیعی، احسان جودکی، امیرحسین نعمتی و علیرضا ملکی

بازی متعادل آغاز شد و بازیکنان دو تیم میلی برای نزدیک شدن به دروازه‌ها را نداشتند و توپ بیشتر در میانه‌های زمین در گردش بود.

محمد عمری مهاجم ملوان در دقیقه ۲۴ صاحب موقعیت خوبی شد که مدافعان سایپا مانع از شوت زنی این بازیکن شدند و این فرصت برای میزبان از دست رفت.

این بازی در نیمه اول بدون ایجاد موقعیت خطرناکی و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

بازیکنان ملوان نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی، خروج ضعیف علی‌پور از دروازه سایپا، توپ را مقابل پای قاضی پور قرار داد اما ضربه این بازیکن به بیرون رفت. در ادامه و در دقیقه ۶۶ قاضی در محوطه جریمه نقش بر زمین شد و به سود ملوان پنالتی اعلام شد که محمد عمری توانست پنالتی خود را تبدیل به گل کند تا اولین گل بازی و اولین گل خود با پیراهن ملوان را به ثمر برساند.

بازیکنان سایپا خیلی زود به بازی برگشتند و در دقیقه ۶۸، ارسال بافقی در محوطه جریمه با ضربه سر خسروی همراه شد و این بازیکن گل تساوی را برای سایپا به ثمر رساند.

در ادامه بازیکنان هر دو تیم به خصوص شاگردان مهدی تارتار در ملوان موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند اما هیچکدام ثمره‌ای به همراه نداشت تا بازی در وقت‌های قانونی (۹۰ دقیقه) با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

کد خبر 6089331

دیگر خبرها

  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • ژاوی: حمایت بازیکنان باعث شد در بارسا بمانم
  • تصمیم ژاوی برای ماندن رختکن بارسلونا را لرزاند
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم