Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدف بانک مسکن تسهیل در خانه دار شدن هموطنان است و در این راستا با تمام توان اقدام خواهد کرد و بزودی تمامی موانع رفع خواهد شد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،دکتر محمود شایان، مدیرعامل بانک مسکن این مطلب را در بازدید از پروژه های طرح اقدام ملی شهرستان زاهدان عنوان و با مناسب دانستن پیشرفت طرح، برای رفع موانع و تسهیل در اتمام پروژه، دستور بررسی ها و اقدامات لازم را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی این بازدید، مهندس مهدیار معاون اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، ضمن ارائه اقدامات و پیشرفتهای طرح، خواستار افزایش سقف تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن به حداقل ۳ میلیارد ریال شد و همچنین درخواست کرد: در صورت امکان، مدت تقسیط نیز به ۲۰ سال افزایش یابد .

طرح اقدام ملی مسکن شهرستان زاهدان در شهرک جهاد زاهدان و تعداد ۳۵۶۰ واحد مسکونی در حال ساخت و اقدام می باشد .

در این بازدید، مهندس جامی رییس هیات مدیره اتحادیه تعاونی های مسکن نیز عنوان داشت: یکی از موانع فعالیت تعاونی ها، درخواست بانک برای ارایه صورت حساب های مالی حسابرسی شده است که مانع دریافت تسهیلات در زمان مناسب می باشد ‌.

همچنین اعضای هیات مدیره تعاونی مسکن مذکور طی دیداری با مدیر عامل بانک با ارائه درخواست های خود، از پیوستن به جمع مشتریان بانک مسکن استقبال کردند.

گفتنی است، «تعاونی مسکن فتح المبین سازه» در طرح اقدام ملی مسکن با ساخت ۲۱۶ واحد در فاز اول و ۳۴۵ واحد در فاز دوم در حال فعالیت می باشد. فاز اول در چهار طبقه و فاز دوم در پنج طبقه با واحد‌های به متراژ ۹۰ الی ۱۱۰ متر در حال ساخت است و تا کنون بیش از ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: طرح اقدام ملی بانک مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم توقیف اموال دو تن از مدیران اسبق تعاونی مسکن مهر دماوند

محمد امین خدایاری در گفتگو با خبرنگار مهر، از صدور حکم توقیف اموال دو تن از مدیران اسبق یکی از تعاونی‌های مسکن مهر خبر داد و اظهار کرد: طی این حکم هر کدام از این اشخاص به پرداخت ۶۵ میلیارد ریال و در مجموع ۱۳۰ میلیارد ریال محکوم شد اند.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی دماوند گفت: خوشبختانه با اقتدار دستگاه قضائی این حکم صادر شده است.

خدایاری بیان کرد: این مدیران همان مدیرانی هستند که در روزهای اول حضورم در این شهرستان به دستور فرماندار محترم برای بازستانی حقوق از دست رفته مردم در برخی از این تعاونی‌ها از سمت خود عزل و مدیران انتصابی توسط اداره تعاون برای این تعاونی منصوب و همه اعضای هیأت مدیره به مرجع قضائی و شورای حفظ حقوق بیت المال استان معرفی شدند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دماوند بیان کرد: اواخر سال ۱۴۰۲ حکمی مبنی بر بازپس گیری زمین تصرف شده این افراد صادر و توسط دستگاه قضائی بخش رودهن به بیت المال بازگشت و موضوعات دیگر را از طریق اتحادیه تعاونی‌های مسکن شهرستان دماوند پیگیری و حکم جدید صادره به همین سبب بوده است.

وی همچنین خاطر نشان کرد موارد دیگر تخلفات این افراد و برخی دیگر از تعاونی‌ها در دست پیگیری است که انشاالله به محض حصول نتیجه به استحضار مردم شریف و صبور شهرستان خواهد رسید.

کد خبر 6100147

دیگر خبرها

  • متقاضیان خانه بخوانند / مسکن کارگری به کجا رسید؟
  • صدور حکم توقیف اموال دو تن از مدیران اسبق تعاونی مسکن مهر دماوند
  • خبر خوب به متقاضیان خانه؛ مسکن کارگری در راه است؟
  • بانک‌ها تا پایان اردیبهشت نسبت به پرداخت تسهیلات مسکن اقدام کنند
  • بازندگان اصلی مالیات بر عایدی سرمایه
  • جهش قیمت مسکن در تهران/ یک متر خانه ۸۱.۶ میلیون تومان!
  • جهش قیمت مسکن در تهران / یک متر خانه ۸۱۶.۳ میلیون تومان!
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • تعاونی های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می سازند