Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،جعفر مصباحی ,مدیر برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی استان همداناظهار داشت: اعتبارات مصوب سالجاری تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از ۲ منبع اعتباری ملی و استانی بالغ بر ۸۴۰ میلیارد ریال تامین شده است.

او افزود : از این مبالغ ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبارات استانی و ۴۸۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی استان همدان بیان کرد: ۴۷۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی و ۱۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات استانی طی هفت ماهه گذشته اختصاص یافته است.

مصباحی عنوان کرد: این اعتبارات در قالب ۱۲ عنوان برنامه، ۲۰ عنوان طرح و حدود ۳۰۰ عنوان پروژه در سطح استان اجرا می‌شود.

او گفت: در نیمه اول سال جاری اهداف پیش بینی شده اقتصاد مقاومتی به میزان ۵۷ درصد و سند توسعه کشاورزی استان به میزان ۸۰ درصد تحقق یافته است.

مدیر برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی استان همدان ادامه داد: در این بخش می‌توان به تولید محصولات استراتژیک، تجهیز و نوسازی ناوگان ماشین، تامین نهاده‌ها و توسعه گلخانه ها، اجرای سیستم‌های نوین آبیاری، طرح سرشاخه کاری درختان گردو و طرح فراز (ایستایی کردن باغ‌های انگور) اشاره کرد.

 مصباحی با بیان اینکه همدان یکی از قطب‌های مهم کشاورزی کشور است، افزود: این استان با وجود داشتن ۲.۱ درصد از وسعت کشور، ۴.۴ درصد از تولیدات بخش کشاورزی را به خود اختصاص داده است.

او اضافه کرد: بخش کشاورزی ۲۹ درصد اشتغال و ۲۵ درصد ارزش افزوده فعالیت‌های اقتصادی استان را به خود اختصاص داده است.

 مدیر برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی استان همدان یادآورکرد: همچنین ۵.۴ درصد از تولیدات و ۴.۳ درصد از ارزش افزوده بخش کشاورزی کشور را مربوط به بخش کشاورزی همدان است.

مصباحی  با اشاره به اینکه بخش کشاورزی این استان دارای ۱۱۷ هزار بهره بردار است، یادآور شد: ۶۹۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی این استان زیرکشت محصولات زراعی و باغی است.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان جهاد کشاورزی تامین اعتبار میلیارد ریال از اعتبارات بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی گفت: وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

وی گفت: اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده منوط به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه امسال است.

وی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده ایم افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد یاد شده به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد