Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا کرم گودرزی روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: باتوجه به شرایط ویژه جغرافیایی لرستان و ضرورت اجرای ایمن و استاندارد پروژه ها، گازرسانی در استان نیازمند عملیات اجرایی خاص است که شرکت گاز در این راستا از تمامی تجارب، امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی استفاده می کند.

وی گفت: ۸۰ میلیارد تومان طی نیمه نخست امسال برای اجرای طرح‌های گازرسانی به ۱۰۲ واحد تولیدی صنعتی و ۶۸ روستا در این استان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گازرسانی به ۱۷۰ روستای استان تا پایان سالجاری برنامه ریزی شده بود که ۶ ماه گذشته ۶۸ روستا با جمعیت سه هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند و اکنون طرح گازرسانی ۱۰۲ روستای دیگر نیز در دست اقدام است.

وی اظهار داشت: هم اکنون از مجموع ۲۵ شهر استان ۲۴ شهر از امکان گاز بهره‌مند هستند و ضریب نفوذ گازرسانی شهری در این استان ۹۹.۹ درصد است.

گودرزی با بیان اینکه اکنون ۹۷ درصد مردم لرستان از خدمت گاز برخوردار هستند، افزود: چهار هزار و ۷۱۰ اشتراک جدید گاز امسال در این استان ایجاد شده و تعداد مشترکان به ۵۶۷ هزار واحد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه یکهزار و ۵۳۲ روستای لرستان در سال های اخیر گازرسانی شده است، یادآور شد: هر ۴۶ ساعت یک روستا در این استان گازرسانی شده است که با این اقدامات، لرستان جزو استان‌های سبز محسوب می‌شود. 

گودرزی اضافه کرد: در مجموع تاکنون بیش از ۲ هزار واحد صنعتی و تولیدی و حدود ۲ هزار روستای لرستان گازرسانی شده اند.

برچسب‌ها گاز رسانی گاز لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گاز رسانی گاز لرستان گاز رسانی گاز لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی

احمد فعله گری گفت:  در حال حاضر ۶۳۰ هزار و ۲۹۲ مشترک گاز در بخش‌های مسکونی، تجاری و صنعتی در استان وجود دارد که در سال گذشته، ۳ میلیارد و ۶۹۶ میلیون متر مکعب در استان گاز مصرف کردند.

مدیر عامل شرکت گاز کردستانبا اشاره به نصب بیش از ۳۰۰ هزار و ۱۳ علمک در استان، افزود: که از این تعداد ۱۵۸ هزار و ۶۹۶ مورد در شهر‌ها، ۱۳۹ هزار و ۸۰۴ مورد در روستا‌ها و هزار و ۵۱۳ علمک برای واحد‌های تولیدی و صنعتی نصب شده است. 

وی گفت: در سال گذشته یکی از اهداف استراتژیک نصب ۵ هزار عملک بود که شرکت گاز استان کردستان با نصب ۷ هزار و ۷۷۶ علمک  پیشرفت ۱۵۶ درصدی همراه بود.

فعله گری با بیان اینکه میزان شبکه گذاری در این استان ۱۳ هزار و ۲۶۴ کیلومتر می‌باشد که بیشتر شبکه گذاری‌ها در روستا‌های استان اجراء شده است، ادامه داد: در بخش ظرفیت سازی برای صنایع که هدف ۱۰ هزار متر مکعب در ساعت بوده، با ظرفیت سازی ۲۵ هزار و ۲۱۶ متر مکعب در ساعت، پیشرفت ۲۵۲ درصدی به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال، گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان در دستور کار قرار گرفته است، گفت: با توجه به معین بودن استان کردستان در هرمزگان، با تمام توان و قدرت در نظر دارد ۲ شهر فارغان و احمدی سرگز، ۱۰۰ روستا و ۶۵ واحد تولیدی و صنعتی در هرمزگان را به شبکه سراسری وصل کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • ۱۶۵۰ روستای کردستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • تامین آب شرب سالم و پایدار برای روستای «دره دول» بخش ماژین
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز