Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اجرای طرح سراسری ایستگاه رایگان تندرستی، برگزاری دوره های متعدد آموزشی، اطلاع رسانی و فرهنگسازی توسعه ورزش، غبارروبی مزار شهدا، تکریم پیشکسوتان، بازدید از هیات های استانی و پوشش پزشکی رویدادهای ورزشی مختلف را از جمله اقدامات این فدراسیون برشمرد که در هفته تربیت بدنی و ورزش عملیاتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا، دکتر نوروزی اظهار کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی با توجه به رسالت خود مبنی بر پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی و نقشی که ورزش در ارتقای سطح سلامت جامعه ایفا می کند، هفته تربیت بدنی و ورزش را غنیمت شمرد و با برنامه های متعدد عموم مردم را به ورزش ترغیب کرد.

 وی افزود: اجرای طرح سراسری ایستگاه رایگان تندرستی توسط ستاد مرکزی و هیات های استانی پرتلاش پزشکی ورزشی از جمله این اقدامات بود که طی آن بیش از ۸ هزار نفر در سراسر کشور در قالب ایستگاه های تندرستی  خدماتی همچون معاینه و مشاوره پزشکی، تست قند خون، تست فشار خون، ارزیابی های اسکلتی عضلانی، مشاوره پزشکی و سلامت و... را از همکاران ما در سراسر کشور دریافت کردند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: علاوه بر این طی این هفته دوره های آموزشی متعدد به صورت وبینار برگزار شد، رویدادهای مختلف ورزشی و ویژه برنامه های این هفته پوشش پزشکی داده شد و اقدامات فرهنگی ارزشمندی نیز نظیر غبارروبی مزار شهدای عزیز و تکریم پیشکسوتان نیز به عمل آمد.

دکتر نوروزی بازدید از برخی هیات های استانی به منظور شناسایی هرچه دقیق تر نقاط قوت و ضعف این هیات ها را از دیگر اقداماتی اعلام کرد که فدراسیون پزشکی ورزشی در این هفته انجام داده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سلامت قند دوره های آموزشی پوشش پیشکسوتان فدراسیون پزشکی ورزشی فدراسیون پزشکی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: ۳۵ نفر از دانشجویان، اساتید دندانپزشکی و همکاران شاغل در این حوزه در یک اردوی ۲ روزه به ساکنان روستا‌های مناطق محروم سروآباد خدمات ارائه کردند.

دکتر رستگار خسروی ادامه داد: از بین این خدمات دندانپزشکی، ۲۵۰ ترمیم آمالگام و کامپوزیت، ۱۲۰ کشیدن دندان و ۴۰ مورد جرمگیری انجام شده است.

وی از ارجاع تخصصی‌تر ۱۰ نفر از دانش آموزان این مناطق به کلینیک دندانپزشکی خبر داد و افزود: اولویت خدمات دندانپزشکی با دانش‌آموزان ابتدایی بود که بعد از بررسی و ویزیت ۱۰ نفر از آنها برای دریافت خدمت تخصصی‌تر دندانپزشکی به کلینیک دندانپزشکی دانشگاه ارجاع شدند.

خسروی اضافه کرد: این خدمات در منطقه ژاوه‌رود، سروآباد روستای بوریدر، روستای بیساران و روستای پایگلان ارائه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد