Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@00:11:18 GMT

قتل دختر ماهشهری به دست مادر

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۵۴۵۹

قتل دختر ماهشهری به دست مادر

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایسنا، فریدون بندری، اظهار کرد: غروب روز گذشته (۲ آبان‌ماه) یک مورد درگیری خانوادگی منجر به قتل در منطقه فاز چهار ماهشهر، به مرکز ۱۱۰ پلیس اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این گزارش بلافاصله ماموران انتظامی در محل حادثه حاضر شدند و مشخص شد که خانمی با بدنی زخمی و خون‌آلود از منزل خارج شده و در این شرایط به زمین افتاده و جان باخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بندری  گفت: بر اساس تحقیقات اولیه، مشخص شد که مقتول در درگیری، توسط مادرش و با ضربات چاقو به قتل رسیده است. متهم به قتل که بنا بر تحقیقات دچار بیماری عصبی است، دستگیر شده است.

 

پربیننده ترین آخرن وضعیت پرونده‌ های «تبرکشی» در گلستان یک کشتی اسرائیلی آتش گرفت اختلافی که منجر به مرگ دستگیری دو مظنون مرتبط با کشف اجساد سوخته در گرگان کارشناس خرید ارز دیجیتال کلاهبردار از آب درآمد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت

به گزارش صدای ایران،سرهنگ سعید یوسفی فعال روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله "ملاباشی" شهر اردبیل ماموران کلانتری ۱۶ "سبلان" در قالب گشت انتظامی به محل اعزام مورد نظر اعزام شدند.

وی اظهار کرد: با بررسی اولیه ماموران مشخص شد که ۲ نفر که پیش از این زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یگدیگر کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن دیگر طرف درگیری بیان کرد: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت‌های وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ یوسفی فعال با اشاره به دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل اضافه کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری افراد می‌توانند اختلاف خود با دیگران را از مجاری قانونی پیگیری یا به مراکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مراجعه و از مشاوران خدمات مشاوره‌ای مختلف استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • انتشار فیلم قمه‌کشی رعب‌آور/ در خیابان‌های ارومیه چه خبر است؟
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند