Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:22:12 GMT

«بازی مرکب» باعث نجات صنعت پوشاک کره جنوبی شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۵۶۱۹

«بازی مرکب» باعث نجات صنعت پوشاک کره جنوبی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، تقاضای بالای جهانی برای گرمکن‌های ورزشی سبز و قرمز رنگی که توسط کاراکترهای سریال بسیار محبوب «بازی مرکب» پوشیده می‌شد، صنعت پوشاک کره‌جنوبی را نجات داده است.

محبوبیت بسیار بالای سریال «بازی مرکب»، درست در آستانه تعطیلی هالووین، باعث شده است نقطه روشنی برای صنعت پوشاک کره‌جنوبی که با مشکلات زیادی روبرو شده بود، به وجود بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک کارخانه با مساحت ۵۰۰ متر مربع در منطقه سنگ‌بوک سئول، پایتخت کره‌جنوبی، این هفته مدام در حال کار است تا بتواند تمام سفارشات برای لباس‌های سبز و قرمزی که توسط کاراکترهای سریال «بازی مرکب» پوشیده می‌شد را برای صادرات آماده کند.

کیم جین جا، مالک ۵۴ ساله این کارخانه، در مصاحبه با رویترز گفت: اکتبر معمولاً ماه آرامی برای صنعت پوشاک است، اما به لطف سریال «بازی مرکب» و هالووین، ما برای آماده کردن همه سفارشات به تقلا افتاده‌ایم.

صنعت پوشاک کره‌جنوبی حتی قبل از پاندمی کرونا هم رو به افول بود و به علت پرداخت دستمزدهای بالاتر، در رقابت با چین، ویتنام و اندونزی با مشکل مواجه شده بود.

حالا با توجه به قیمت ۲۵.۵۰ دلاری هر گرمکن ورزشی «بازی مرکب» برای نوجوانان، بسیاری از شرکت‌های کوچک پوشاک در کره‌جنوبی می‌کوشند در بازار بزرگ پوشاک هالووین سود کلانی به دست آورند.

سریال بازی ماهی مرکب تا کنون توسط ۱۴۲ میلیون خانوار دیده شده و به پربیننده‌ترین سریال تاریخ نتفلیکس تبدیل شده است.

کد خبر 5335361

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال بازی مرکب اقتصاد کره جنوبی صنعت پوشاک هالووین گمرک ایران نهضت ملی مسکن قیمت دلار مرکز مدیریت راه های کشور قیمت جهانی نفت ساخت یک میلیون مسکن صادرات غیرنفتی قیمت جهانی طلا قیمت نفت بورس تهران لوازم خانگی كاهش شاخص بورس سازمان برنامه و بودجه قیمت مرغ بازی مرکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد با شرکت و همراهی ۵ کشور برگزار شد

تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد «حلقه امنیتی ۲۰۲۴» با شعار «امنیت برای همه» و حضور کشور‌های بلاروس، آذربایجان، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم محمود محمودی فرمانده تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد گفت: در این تمرین کشور بلاروس به عنوان همکار با ما در طرح ریزی و انجام عملیات شرکت داشت و چهار کشور آذربایجان، پاکستان، قرقیزستان و قزاقستان هم به عنوان کشور‌های ناظر هیئت‌هایی را برای این تمرین اعزام کردند.

وی افزود: این تمرین به مدت سه روز به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم محمودی تصریح کرد: هدف از این تمرین ایجاد هماهنگی، هم‍افزایی و استحکام دیپلماسی دفاعی برای کشور‌های مسلمان، هم‍سو، همسایه و کشور‌هایی هستند که در راستای پدیده مبارزه با تروریسم فعالیت دارند و علاقه مند هستند که این مسائل را دنبال کنند.

فرمانده تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد یادآور شد: در نظرداریم مباحث طرح ریزی و عملیات را در این تمرین ادامه دهیم و در پایان از کشور‌های مهمان نظرخواهی نموده و از تجربیات همدیگر بهره مند شویم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد با شرکت و همراهی ۵ کشور برگزار شد
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات: مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • فیلم| لحظات دلهره‌آور نجات سرنشینان پراید از وسط سیل در خراسان جنوبی
  • ببینید | لحظات دلهره‌آور نجات سرنشینان پراید از وسط سیل در خراسان جنوبی
  • نجات جان مادر باردار در نهبندان
  • هلال احمر، ناجی ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب
  • نجات 8 نوجوان گرفتار در رودخانه فصلی قائنات
  • ۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند