Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:56:59 GMT

یادکردی از خانواده شهیدان خودسیانی

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۵۷۵۵

یادکردی از خانواده شهیدان خودسیانی

حاجیه خانم «ماه منیر موحدی» مادر شهیدان معزز «علی محمد، ناصر و مسعود خودسیانی» در ۸۳ سالگی به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش ایسنا، حاجیه خانم «ماه منیر موحدی» مادر شهیدان معزز «علی محمد، ناصر و مسعود خودسیانی» در ۸۳ سالگی به فرزندان شهیدش پیوست. مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر این مادر مهربان، یکشنبه دوم آبان‌ماه از منزل این مادر شهیدان به سمت باغ رضوان برگزار  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«ناصر خودسیانی»،  سال ۱۳۴۲، در اصفهان متولد شد و سال  ۱۳۶۳، با سمت مسئول بهداری در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش به سر به فیض شهادت نائل آمد.
«مسعود خودسیانی»، سال ۱۳۴۳، در آبادان به دنیا آمد و سال ۱۳۶۳، با سمت امدادگر در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش به سر شهید شد.
«علی‌محمد خودسیانی»،  سال ۱۳۳۹، در آبادان چشم به جهان گشود و سال ۱۳۶۰، با سمت فرمانده گروهان در دارخوین بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

به همین مناسبت سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران و معاون رئیس جمهور پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:

«انالله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر خودسیانی
سلامٌ علیکم
 
ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش­های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مومن و والا مقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مومنه «حاجیه خانم ماه منیر موحدی» مادر گرامی شهیدان معزز «ناصر، علی محمد و مسعود خودسیانی» را به شما خانواده محترم و مردم شهید پرور استان اصفهان تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است. به یقین از دست دادن مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزندان عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمودند، بسیار غم‌انگیز است.

اینجانب از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران.»
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس درگذشت والدین شهدا علی محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز

به  گزارش تابناک، در پیام دکتر محمد مخبر آمده است:
انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بانو حاجیه خانم روبخیر قمشی مادر شهید گرانقدر غلامحسین دستوری رزاز و خواهر سردار جاویدالاثر عبدالحسین قمشی واصل و موجب تاثر و تالم گردید.

این مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و همچنین جامعه ایثارگران انقلاب اسلامی خصوصا مردم مقاوم دزفول تسلیت عرض می کنم.
از درگاه خداوند متعال برای آن مادر فداکار و بانوی مومنه طلب آمرزش و رحمت و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر دارم. امید که در جوار حضرت حق و فرزند و برادر شهیدش آرام گیرد و با بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) محشور گردد.


      محمد مخبر

معاون اول رئیس‌جمهور

 

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی
  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین