Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران باشگاه بارسلونا همچنان قصد حمایت از سرمربی هلندی‌شان را دارند اما تنها در یک صورت به همکاری با او پایان خواهند داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (یکشنبه) در حساس‌ترین بازی هفته دهم لالیگای اسپانیا و در اولین ال‌کلاسیکوی فصل در خانه خود مقابل رئال مادرید تن به شکست 2 بر یک داد تا فراز و نشیب این تیم ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی هواداران خشمگین بارسلونا که از روندی که تیم‌شان در پیش گرفته ناراضی هستند، پس از این بازی بیرون ورزشگاه نوکمپ، رونالد کومان را که با خودرویش در حال خروج از ورزشگاه بود احاطه کردند و اعتراض خود را به او نشان دادند. باشگاه بارسلونا پس از این ماجرا بود که با انتشار بیانیه‌ای این حرکت هوادارانش را محکوم کرد.

پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا پس از شکست بارسا در اولین ال‌کلاسیکوی فصل مدعی شد؛ مدیران باشگاه بارسلونا همچنان به رونالد کومان اعتماد دارند و دیدگاه‌شان در این زمینه تغییر نکرده است، بنابراین این مربی هلندی به حضورش روی نیمکت بارسلونا ادامه خواهد داد.

در سوی دیگر برخی منابع خبری گزارش داده‌اند که رونالد کومان 58 ساله تنها در صورتی از سمت سرمربیگری کاتالان‌ها اخراج می‌شود که بارسا نتواند از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.  

کومان: باختن ال‌کلاسیکو فقط از دست دادن 3 امتیاز نیست/ سزاوار چنین نتیجه‌ای نبودیم

بارسلونا که در حال حاضر با 15 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارد و با رئال سوسیه‌داد صدرنشین 6 امتیاز اختلاف دارد، در گروه E لیگ قهرمانان اروپا هم از سه بازی اول خود سه امتیاز کسب کرده و در رده سوم جدول جای دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ال کلاسیکو رونالد کومان لیگ قهرمانان اروپا لالیگا بارسلونا ال کلاسیکو رونالد کومان لیگ قهرمانان اروپا لالیگا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم

سال 2017 در چنین روزی، خاویر ماسکرانو اولین گل خودش با پیراهن بارسلونا را پس از 7 سال و انجام 319 بازی برای این تیم به ثمر رساند.

دانلود (3.6MB)

دیگر خبرها

  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • دعوای عجیب مدیران بارسا: ژاوی باید اخراج شود
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)