Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نسیمه غلامی کاپیتان ۳۶ ساله تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان که نیم فصل اول سال گذشته در تیم الفتات کویت بازی می‌کرد، بعد از اتمام قراردادش از این باشگاه جدا شد و بعد از بازگشت به ایران نیم فصل دوم را در هیئت خراسان رضوی بازی کرد.

غلامی برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر فوتسال بانوان نتوانست با تیم هیئت خراسان رضوی به توافق دست پیدا کند و به همین دلیل بار دیگر با مدیران تیم فوتسال الفتات کویت وارد مذاکره شد و بعد از توافق قراردادش را برای یک با این تیم امضا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی فعلا منتظر صادر شدن روادید است و به محض ارسال روادید او به کویت خواهد رفت تا به طور رسمی به همبازیان خود در الفتات بپیوندد.

بیشتر بخوانید

فرشته کریمی در لیگ فوتسال کویت ماندنی شد

نسیمه غلامی فصل گذشته با تیم الفتات عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان را به دست آورد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتسال بانوان نسیمه غلامی فوتسال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد

آفتاب‌‌نیوز :

عصر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه مراسم قرعه‌کشی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا در امان، پایتخت کشور اردن برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال جوانان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد. ۱۳ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در ۳ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی قرعه‌کشی شدند.

قرعه‌کشی کامل این مسابقات به این شرح است:

گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ

گروه B: کویت - ایران- چین

گروه C: اردن- هند - عمان

گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی- چین تایپه- قطر

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ در لهستان قرار است ۲۶ تیر تا ۶ مرداد سال جاری در اردن برگزار شود.

لازم به ذکر است که ابتدا قرار بود رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار گردد که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون هندبال آسیا میزبانی این دوره از رقابت‌ها، به کشور اردن سپرده شد.

تیم ملی هندبال جوانان کشورمان با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

 

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • آئین تجدید میثاق با شهید والامقام «مرتضی غلامی» درگناوه
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • عالیشاه نیازمند یک بازگشت باشکوه
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند