Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@02:35:43 GMT

شهرهای قرمز افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۵۹۵۹

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی که از سه شنبه ۴ آبان اعمال می‌شود، در اپلیکیشن ماسک منتشر شد.

بنا بر این گزارش، علاوه بر شهرهای قرمز قبلی، سرچهان (فارس)، آبیک (قزوین)، شهربابک (کرمان)، آشتیان و تفرش (مرکزی) و اردکان (یزد) هم در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌چنین شهرستان‌های ایوان (ایلام)، خلیل‌آباد، خواف، سبزوار (خراسان رضوی)، زابل (سیستان و بلوچستان)، رستم و فیروزآباد (فارس)، البرز (قزوین)، رودبار و رودسر (گیلان)، چالوس و رامسر (مازندران) از زرد به نارنجی تغییر وضعیت یافتند.

با انتشار جدید ترین نقشه کرونایی ایران، ۲۲ شهرستان قرمز، ۱۲۸ شهرستان نارنجی، ۲۱۵ شهرستان زرد و ۸۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۵۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وضعیت ترافیکی و جوی صبح روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه را اعلام کرد و از بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان است. ضمناً محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش باران و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت فاقد مداخلات جوی هستند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها حاکی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های ینگی امام، پایانه شهید کلانتری و پل فردیس، ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران محدوده دهشاد، ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع است.

آخرین وضعیت جوی نیز حاکی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های سمنان و گلستان و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های مازندران، اصفهان، قم، فارس، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و یزد است.

محور مسدود شریانی رودبار جنوب – ایرانشهر و محورهای مسدود غیرشریانی؛ هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد و اسپکه – بمپور هستند. یزد – دربید، اردکان – هامانه، یزد – خضرآباد، گنبد – سه راهی کلاله هستند.

سروآباد-پاوه، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده، پونل – خلخال نیز محورهای دارای انسداد فصلی اعلام شدند.

دیگر خبرها

  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • ادامه بارش‌های رگباری در فارس تا عصر فردا
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد / اردبیل پاک‌ترین هوا را دارد
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم