Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، دستورالعمل ثبت نام دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ مقطع کارشناسی ارشد دوره های روزانه، نوبت دوم و پردیس دانشگاهی در دانشگاه علامه منتشر شد.

بر همین اساس ثبت نام الکترونیکی در بازه زمانی از امروز دوشنبه ۳ آبان ماه تا فردا سه شنبه ۴ آبان ماه انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیه پذیرفته شدگان موظف هستند با ورود به سامانه آموزشی گلستان به نشانی ems.atu.ac.ir نسبت به ثبت نام در بازه زمانی تعیین شده اقدام کنند؛ براساس تاکید دانشگاه، مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد.

پذیرفته شدگان مرد مشمول باید قبل از انجام ثبت نام در سامانه گلستان، با مراجعه به سامانه نظام وظیفه به آدرس services.epolice.ir نسبت به ثبت درخواست جهت اخذ معافیت تحصیلی اقدام کنند؛ کلیه پذیرفته شدگان مرد مشمول، با دریافت کد سخا از دفاتر پلیس ۱۴ +و کد ملی امکان ورود به سامانه و ارائه درخواست را خواهند داشت.

پذیرفته شدگان دوره نوبت دوم و پردیس خودگردان باید مبلغ شهریه علی الحساب را مطابق جدول زیر از طریق شبکه شتاب ، به صورت online در زمان ثبت نام غیر حضوری از طریق درگاه های اینترنتی پرداخت کنند.

تمامی پذیرفته شدگان جدیدالورود ضروری است در بازه زمانی شروع ثبت نام تا آخر آبان ماه نسبت به تکمیل کارنامه سلامت روان از طریق سامانه سجاد به نشانی https://portal.saorg.ir/mentalhealth اقدام کنند.

پذیرش نهایی پس از بررسی و تایید مدارک رسمیت خواهد یافت و در هر زمان که تحصیلات تکمیلی دانشگاه طبق مفاد دفترچه راهنمای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد و دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام دانشجو را در بدو ورود به علت مغایرت مقررات یا نقص مدارک مهم، غیر مجاز تشخیص دهد بلافاصله از ادامه تحصیل پذیرفته شده (دانشجوی غیر مجاز به تحصیل) در هرمرحله از تحصیل، جلوگیری به عمل خواهد آمد.

شروع کلاس های دانشجویان جدیدالورود کلیه دوره ها از شنبه مورخ ۸ آبان ماه به صورت غیرحضوری مطابق برنامه درسی ارائه شده خواهد بود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی کارشناسی ارشد پذیرفته شدگان آبان ماه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در بخش مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ چه خبر است؟

ناشران برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا هجدهم اردیبهشت فرصت دارند نسبت به آماده‌سازی پنل مجازی‌ خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ناشران برای حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا هجدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به سامانه book.icfi.ir نسبت به آماده سازی پنل مجازی‌، ویرایش قیمت کتاب‌ها، تعداد کتاب‌های موجود، آماده‌سازی پنل پست کتاب و... خود اقدام کنند.


همچنین ناشران می‌توانند شماره‌ تماس‌های مورد نیاز خریداران کتاب برای دریافت مشاوره یا برقراری ارتباط را در بخش تنظیمات پنل کاربری خود قرار دهند. 

 ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز پاسخگویی بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به شماره ۰۲۱۹۱۰۰۹۸۹۸ تماس بگیرند.

 همچنین روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران اعلام کرده است: فعالیت بخش مجازی نمایشگاه از طریق زیرساخت‌های «سامانه بازار کتاب»‌ صورت می‌گیرد. بنابراین به دلیل انتقال فعالیت این سامانه به سامانه «نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» خرید از این سامانه تا ۳۰ اردیبهشت (۱۴۰۳) موقتا غیرفعال است.


سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قدرت رسانه‌ای اسرائیل نتوانست مانع دریافت حقیقت در جهان شود
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!
  • در بخش مجازی نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ چه خبر است؟
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • این دانشگاه مشهور ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا اعلام آمادگی کرد!
  • اعلام آمادگی این دانشگاه ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه های ایران برای پذیرش دانشجویان معترض آمریکایی
  • قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟