Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی امام مدیر عامل شرکت مترو تهران  اظهار کرد: در چهارمین دوره رویداد «میزان معماری» ایستگاه آهنگ موفق به دریافت پلاک برنزی و گواهی‌نامه نشان کیفیت شد.

وی افزود: در دید نخست به صنعت ساخت مترو تنها به عنوان یک سامانه انبوه بر پاک و سازگار با محیط زیست و جهت رفع دغدغه‌های حمل ونقلی شهروندان نگاه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این یک واقعیت است که حضور در این قبیل فضا‌های شهری، از کیوسک ورودی گرفته تا راهرو‌های ارتباطی، سالن بلیت فروشی و سالن سوار و پیاده شدن مسافران، زمانی ولو اندک از اوقات مراجعان را به خود اختصاص داده و در این میان جلوه‌های بصری ایستگاه‌ها که در منظر و مرئای عمومی قرار دارد، تاثیری انکارناپذیر در روحیه و محفوظات ضمیر ناخودآگاه شهروندان برجای خواهد گذاشت.


امام بیان کرد: به همین جهت طی سال‌های اخیر در کنار اعمال ملاحظات فنی و مهندسی در روند ساخت و ساز خطوط و ایستگاه ها، با تشکیل کارگروه‌های مختلف، سعی برآن داشته ایم تا ضمن بهبود وضعیت آثار هنری ایستگاه ها، معماری ابنیه نیز شکل چشم نوازتر وموجه تری پیدا کند.

وی در ادامه به انتخاب پروژه نازک کاری ایستگاه آهنگ از خط ۷ مترو در چهارمین دوره رویداد" میزان معماری" اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این پروژه در رویداد معتبر شناسایی ابنیه و فضا‌های معماری و شهرسازی با ارزش معاصرایران، از سوی هیات داوران موفق به دریافت پلاک برنزی و گواهی نامه نشان کیفیت شد که همین امر انگیزه طراحان وپیمانکاران ساخت ایستگاه‌ها برای بهینه سازی فضا‌های ایستگاهی در پروژه‌های پیش رو را مضاعف ساخته است.
مدیر عامل شرکت مترو تهران در خاتمه یادآور شد: پیش از این ایستگاه‌هایی از قبیل ایستگاه برج میلاد، امیرکبیر، مرزداران و شهرک آزمایش نیز به سبب نوع معماری فضا‌های داخلی و نصب آثار حجمی، مورد توجه هنرمندان، معماران و مردم قرارگرفته بود و این رویه در ایستگاه‌هایی از قبیل بوستان گفتگو و ۱۷ شهریور نیز اعمال شده است که امیدواریم طی سال‌های آینده، چنین رویکردی به بلوغ وتکامل رسیده و شهروندان حظ بصری بیشتری از حضور در فضا‌های زیرزمینی شبکه خطوط مترو پایتخت ببرند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: متروی تهران معماری اسلامی ایستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!

به گزارش قدس آنلاین، بدون شک دایی و مهدوی کیا ٢ اسطوره فراموش نشدنی پرسپولیس هستند که آوازه ای جهانی دارند؛ اواسط سال۱۳۸۸ قرار بر این شد که آهنگ اختصاصی باشگاه پرسپولیس ساخته شود و اتفاقا برای تکمیل پروژه مذکور گروهی از بزرگان این باشگاه دعوت شدند تا بخش‌هایی از آهنگ مورد نظر با صدای آن‌ها ضبط شود. حرکتی که چند ماه به طول انجامید و بسیاری ازبزرگان پرسپولیس برای تکمیل پروژه مذکور به استودیو رفتند و اجرا کردند.

اما نکته عجیب این بود پس از آماده سازی این کار هیچ مدیری رغبت چندانی به استفاده از آن نشان نداد تا این محصول پر سر و صدا خیلی زود از خاطره ها پاک شود.

دیگر خبرها

  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • (ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود