Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ "مرتضی چغلوند" ازصدرو مجوزهای تردد برون استانی از طریق سایت اینترنتی استانداری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ سرهنگ  چغلوند در این خصوص به خبرنگاران ،اظهارکرد: کلیه مجوزهای تردد از تاریخ 27 مهر ماه 1400 بوسیله سایت اینترنتی استانداری صادر شده و نیاز به مراجعه حضوری شهروندان جهت کسب مجوز تردد نمی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامیافزود: به رانندگان محترم توصیه کرد جهت جلوگیری از شیوع  بیماری کرونا از تردد های غیر ضروری درون استانی و برون استانی جدا اجتناب کنندو در صورتیکه نیاز به سفر های برون استانی دارند حتما با مراجعه به سایت اینترنتی استانداری لرستان به آدرس www.ostan-Ir.irو لینک قسمت میزخدمت یا وارد نمودن کدhttp:45.159.113.228.9080 در نرم افزار کروم اقدام نمائید.

اوگفت: پس از ثبت مشخصات مالک خودرو ، اطلاعات سفر و آپلود مدارک خودرو و مستندات ضرورت سفر، درخواست ها توسط فرمانداری بررسی و برای متقاضی پیامک تایید و یا رد درخواست ارسال می گردد. ضمنا قابلیت پرینت مجوز برای درخواست های تایید شده از طریق لینک موجود در پیامک وجود دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تردد مجوز سایت اینترنتی برون استانی برون استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی برای تردد در محور خوسف_ قلعه زری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی،آخوندی با اشاره به اینکه محور خوسف _ قلعه زری به دلیل بارندگی دچار آبگرفتگی شدید و از بین رفتن حاشیه محور شده است گفت: رانندگان از تردد در این محور خودداری کنند.

وی افزود:آبگرفتگی منازل روستایی، تخریب محور‌های عشایری و روستایی و آسیب به قنوات در بسیاری از شهرستان‌های استان رخ داده و امدادرسانی به برخی روستا‌ها به دلیل انسداد مسیر دسترسی، تافروکش کردن سیلاب ممکن نیست.

دیگر خبرها

  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • وب‌سایت‌هایی که برای هک اکانت تلگرام استفاده می‌شوند
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند
  • هشدار مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی برای تردد در محور خوسف_ قلعه زری
  • هشدار مدیریت بحران استانداری برای تردد در محور خوسف_قلعه زری
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود
  • مشکل کمبود نیروهای پلیس راهور در شهرها را با برون‌سپاری رفع می‌کنیم
  • مزاحم اینترنتی در دام پلیس همدان