Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان با صدور بخشنامه ای به مدیران کل دستگاه های اجرایی استان هرمزگان دستور داد، ملاقات و دیدارهای چهره به چهره مدیران با مردم در روزهای سه شنبه در راستای سیاست های دولت مردمی، برگزار شود.

در بخشنامه "مهدی دوستی" استاندار هرمزگان به مدیران کل دستگاه های اجرایی استان آمده است:

"با عنایت به اینکه برقراری ارتباط دو سویه بین دولتمردان و مردم، جزیی از حقوق متقابل بین آنهاست و بی تردید رسالت تمام دستگاه‌های اجرایی پاسخگویی به مطالبات مردم است، لذا در راستای سیاست های دولت مردمی و به منظور تسهیل و تسریع در دریافت و پیگیری درخواست ها و مشکلات مردمی، همچنین جهت افزایش مسئولیت پذیری، اعتماد عمومی، سلامت اداری، صیانت از حقوق و جلب رضایتمندی مردم، برگزاری دیدارهای چهره به چهره با مردم در روزهای سه شنبه، لغو کلیه ماموریت ها و جلسات غیرضروری در روزهای سه شنبه به منظور ارج نهادن به حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع، ارسال گزارش ملاقات های مردمی به اداره کل بازرسی استانداری، برنامه ریزی برای حضور در مرکز سامد استان به منظور ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم از طریق تلفن ۱۱۱ و بهره برداری از نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات آنان، مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اداره کل بازرسی استانداری موظف است، به منظور بررسی نحوه برگزاری جلسات ملاقات مردمی در روزهای سه‌شنبه، بازدیدهای سرزده از دستگاه‌ها به عمل آورد.نظارت بر حسن اجرای این بخشنامه بر عهده معاونت توسعه مدیریت و منابع و اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری می باشد.

با توجه به ضرورت ارتباط دوسویه و مستمر مردم با مجموعه دولت، سامانه ارتباط مردم با دولت (۱۱۱)، شماره تلفن ۰۷۶۳۳۶۱۰۵۸۴، کد دستوری # ۱ * ۳۱۲۲ * ۶۶۵۵ * و سامانه پیامک ۵۰۰۰۵۹۹۶۹۹۶، آماده دریافت شکایات، انتقادات، پیشنهادات مردمی است. همچنین امکان ارتباط مستقیم با استاندار هرمزگان، ارسال پیشنهادات و انتقادات، ثبت شکایت در سامانه وزارت کشور و استانداریها و ارتباط مستقیم با رئیس ستاد کرونا هرمزگان در پرتال اطلاع رسانی استانداری هرمزگان فراهم شده است."

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی روزهای سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پروژه‌های جزیره هرمز به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان با حضور معاون عمرانی، مدیرکل دفتر فنی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد.

مهدی دوستی ضمن تاکید بر اهمیت نظارت مستمر بر روند اجرای پروژه‌ها، گفت: نباید مسائل نرم افزاری و سخت افزاری قابل حل پیشرفت پروژه‌ها را به تعویق بیاندازد و لازم است مدیران نظارت مستمری بر روند اجرایی داشته باشند.

وی افزود: در ادامه اقدامات شهری در جزیره هرمز، برنامه‌های طرح هادی و بازآفرینی شهری که افزایش زیرساخت‌های جدید تفریحی، آموزشی، بهداشتی و فرهنگی را در پی دارد، طبق زمانبندی انجام می‌شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های تعریف شده برای توسعه دریا محور گفت: پایش پیشرفت پروژه‌های آغاز شده در هرمز بویژه توسعه بندر، نیروگاه برق، افزایش ظرفیت آب شرب و پروژه‌های مسکن ملی اهمیت بسیاری دارد چرا که تکمیل زیرساخت‌ها زمینه تعریف اقدامات جدید در جزیره را فراهم می‌کند.

کد خبر 6098238

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی وضعیت جوی در این استان‌ها برای روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه
  • ریزگردها مهمان کرمان می‌شوند
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه