Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از وبدا، در پیام بهرام عین‌اللهی به مناسبت برگزاری بیست‌وششمین دوره از جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت، آمده است: جشنواره قرآنی هدهد از جمله رویدادهای پرمخاطبی است که فضای فکری و روحی دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی را بیش از پیش با عطر قرآن کریم معطر و متبرک می‌گرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرآن پرتویی از حُسن ازلی و معجزه ماندگار آخرین پیام آور وحی، حضرت محمد مصطفی (ص) است و سعادتمند امتی که آیات روح بخش و آسمانی این مأدبه الهی زمزمه عاشقانه حیات متعالی آن باشد. خدمت در مسیر اعتلاء فرهنگ قرآن و عترت از بزرگترین توفیقاتی است که خداوند متعال به بندگان شایسته اش عنایت می کند و چه زیباست همراهی با جمعی که گوی سبقت در کسب معرفت و عرفان ربوده و با قدم‌هایی شایسته و خداپسندانه در گسترش معارف و آموزه های قرآنی قدم بر می‌دارند.

امروز دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در محفلی نورانی و معنوی گرد آمده‌اند تا راه را برای تحقق این هدف مقدس هموار سازند و اینگونه لوازم پیوند علم و عالمان با دین و معارف قرآنی فراهم آید.

جشنواره قرآنی هدهد از جمله رویدادهای پرمخاطبی است که فضای فکری و روحی دانشجویان، کارمندان و اساتید محترم دانشگاه‌های علوم پزشکی  را بیش از پیش با عطر قرآن کریم معطر و متبرک می‌گرداند.

از این رو برگزاری این دوره از جشنواره قرآنی را فرصتی مغتنم در اشاعه فرهنگ غنی قرآنی دانسته و امیدوارم دفتر بیست و ششم این منظومه وحی که در سال ۱۴۰۰ گشوده می‌شود شاهد تحولات کمی و کیفی نوین فعالیت‌های قرآنی خانواده وزارت بهداشت در افق چشم‌انداز ایران اسلامی باشیم.

در پایان برای تمامی شرکت‌کنندگان، اساتید و هیات  داوران و برگزارکنندگان این مسابقات دوام توفیقات از درگاه احدیت خواستارم.

برچسب‌ها قرآن کریم وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قرآن کریم وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت قرآن کریم وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت جشنواره قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی نی ریز گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۶۹ حافظ قرآن خواهر و برادر در همه رده‌های سنی برگزار شد.

نوبختی با بیان این که داوطلبان، حافظان ۱۰ و ۲۰ جزء قرآن بودند، افزود: شرکت کنندگان به ۱۵۰ سوال قرآنی به مدت یک ساعت پاسخ دادند.

 

دیگر خبرها

  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • دیدگاه‌های متعدد در اسلامی‌سازی علوم انسانی بررسی شد
  • اسلامی‌سازی علوم انسانی امری ضروری است
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز
  • تجلیل از بزرگان فرهنگی فرصتی برای اعتلای فرهنگ است
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد