Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 11 در راستای واکسیناسیون سراسری شهروندان در پایتخت از اجرای پویش "تهران دوباره جان می‌گیرد" در محدوده این منطقه خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، سید حسین موسوی از آماده باش کامل این منطقه برای اجرای پویش جهادی تزریق 300 هزار دّز واکسن با عنوان تهران دوباره جان می گیرد خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار منطقه 11 گفت: با توجه به الزام واکسیناسیون سراسری برای ایجاد ایمنی جامعه و حفظ جان شهروندان، با همکاری مترو، اتوبوسرانی و مساجد و حمایت گروه‌های مردمی در حال خدمات رسانی برای واکسیناسیون در طرح جهادی تزریق 300 هزار دوز واکسن هستیم.
موسوی افزود: واکسیناسیون اتوبوسی در دو محدوده به نشانی ضلع شمالی میدان راه آهن جنب کانکس پلیس و ضلع غربی میدان منیریه روبروی بانک سپه در حال انجام است.
او در ادامه به اجرای این پویش در ایستگاه های مترو و مساجد اشاره کرد و ادامه داد: هشت مسجد با همکاری جهادی گروه های مردمی و شهرداری تهران به نشانی: مسجد علی ابن ابی طالب(ع) در خیابان هلال احمر، عباسی جنوبی، جعفری مقابل کوچه خالقی، مسجد موسی بن جعفر(ع) در خیابان قزوین، رنجبر کوچه کیهان، مسجد دار السلام در خیابان وحدت اسلامی خیابان ابوسعید، مسجد زعیم در میدان منیریه خیابان منیریه نبش کوچه زعیم در میدان منیریه خیابان منیریه نبش کوچه زعیم، مسجد شیشه در خیابان امام خمینی خیابان شیخ هادی جنوبی، مسجد پنبه‌چی در خیابان ولیعصر بالاتر از مولوی مقابل اتوبان کودک داخل کوچه، مسجد امام رضا (ع) در چهارراه لشگر جنب بیمارستان لقمان، مسجد توحید درخیابان وحدت اسلامی خیابان مختاری غربی و ایستگاه مترو انقلاب اسلامی و مترو تئاتر شهر در محدوده محله های مرکزی تهران آماده ارائه خدمات واکسیناسیون به شهروندان هستند.
شهردار منطقه 11 تهران در تشریح اقدامات پویش جهادی "تهران دوباره جان می گیرد" بیان کرد: به منظور اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان از اجرای این پویش در محله های مرکزی پایتخت طرح‌های گرافیکی تشویق شهروندان به واکسیناسیون سراسری در بیش از 30 محل از سطح منطقه و اماکن پرتردد نصب شد و اطلاع رسانی در شبکه‌های مجازی منصوبه به منطقه 11 نیز در قالب‌های محتوای تصویری، خبر، کلیپ و عکس نوشت منتشر شد تا بتوانیم سهم خود را در تشویق همشهریان به پیوستن به پویش سراسری "تهران دوباره جان می گیرد" ادا کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تهران دوباره جان می گیرد واکسیناسیون سراسری منطقه 11

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان

عضو شورای شهر مشهد، گفت: مشارکت مردم در احیای زندگی‌ افراد و کاهش آسیب‌های اجتماعی از نکات مثبت پویش مشهد مهربان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، مهدی ناصحی در جمع خبرنگاران، در خصوص پویش مشهد مهربان، اظهار داشت: پویش مشهد مهربان در سال 1403 با ولادت امام حسن مجتبی(ع) آغاز شده و در روز ولادت امام رضا(ع) پایان می‌یابد.

وی افزود: مشارکت مردم در احیای زندگی‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی از نکات مثبت این طرح است و از مردم خواهشمندم در حد توان خود در این پویش مشارکت کنند.

عضو شورای شهر مشهد با بیان اینکه یکی از مهمترین ایده‌های شوراهای اجتماعی محلات که در 3 سال 1400، 1401 و 1402 موجب جذب مشارکت بسیاری از شهروندان شده، پویش مردمی مشهد مهربان است، عنوان کرد: این پویش با هدف آزادسازی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد راه‌اندازی شد و توانست به همت شوراهای اجتماعی محلات و خیرین محلی در سال اول 5000 نفر، سال دوم 10 هزار و در سال سوم بیش از 22 هزار نفر مشارکت‌کننده را در آزادی چندین زندانی سهیم کند.

ناصحی خاطرنشان کرد: تا به امروز 25 هزار نفر در این طرح شرکت کرده‌اند که مناطق چهار،پنج و یازده بیشترین میزان مشارکت را داشته اند.

عضو شورای شهر مشهد تصریح کرد: شوراهای اجتماعی محلات همچون سال‌های گذشته با استفاده بهینه از ظرفیت مردم نوع‌دوست، نیکوکاران و خیرین محلی، در راستای تقویت اخلاق اجتماعی و روحیه خیرخواهانه با مشارکت تشکل‌ها و مراکز نیکوکاری، مدارس و مساجد محله نسبت به آزادی زندانیان اقدام کنند.

وی یادآور شد: دستگاه‌های مربوطه ضمن انجام وظایف خود به نحو احسن باید تسهیل‌گر باشند و با تلاش و تبلیغ مناسب مشارکت‌های مردمی را سازماندهی کنند.

کمک‌های سازمان یافته و هدفمند موثرتر است

یوسف‌زاده، معاون فرهنگی شهرداری منطقه 2 مشهد نیز اظهار داشت: در پویش مشهد مهربان دو موضوع تعریف شده که شامل آزادسازی زندانیان جرائم غیب عمد و حمایت از دانش آموزان بازمانده از تحصیل می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از نکات مثبت این طرح ورود مردم به صورت مستقیم و افزایش ظرفیت‌ مشارکت‌های مردمی بوده است و در این طرح نگاه شهرداری معطوف به یک قشر خاص نیست بلکه عوام مردم جهت مشارکت مورد توجه هستند.

معاون فرهنگی شهرداری منطقه 2 مشهد عنوان کرد: سال گذشته بیست‌ و پنج میلیون جمع آوری شده است تا به امروز 50 درصد مبلغ سال گذشته جمع‌آوری شده است.

یوسف‌زاده افزود: سال گذشته 30 شب در بوستان حجاب برنامه قرآنی برگزار شد که مردم در حین برنامه قرآنی اقدام به مشارکت و حضور در غرفه مشهد مهربان کردند، اما امسال با توجه به با سردی هوا هشت شب در ماه مبارک رمضان در بوستان حجاب برنامه برگزار شد که 520 نفر مشارکت کردند.

وی تصریح کرد: بنا داریم به بیست و پنج محله منطقه دو ورود کنیم و دستگاه کارتخوان را به محلات، معابر، بازارها و معابر اصلی جهت افزایش مشارکت مردم ببریم. در محله عبدالمطلب 150 نفر مشارکت کرده‌اند.

معاون فرهنگی شهرداری منطقه 2 مشهد، خاطرنشان کرد: اگر مردم به صورت سازمان یافته و هدفمند در طرح مشارکت کنند، قطعا نسبت به فعالیت‌های فردی ثمره موثرتر و مشهودتری خواهیم داشت، لذا خواهشمندم در حد وسع در پویش مشهد مهربان مشارکت کنید.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • ابراز نارضایتی شهروندان کهنوج از کمبود امکانات رفاهی در برخی از مناطق شهر + فیلم
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو