Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان تام‌الاختیار استاندار سیستان و بلوچستان با عنوان تیم حقیقت یاب به منظور بررسی ابعاد حادثه فوت چهار کودک روستای بنو اسحاق بازار بخش پیرسهراب شهرستان چابهار عازم این شهرستان شدند.

به نقل استانداری، با تاکید وزیر کشور و به دستور صریح حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان، علیرضا شهرکی مدیرکل مدیریت بحران و غلامرضا گنجی مدیر کل بازرسی استانداری به عنوان نمایندگان تام الاختیار استاندار برای بررسی ابعاد حادثه ریزش دیوار که منجر به فوت چهار کودک روستای بنو اسحاق بازار از توابع بخش پیرسهراب شهرستان چابهار شده بود عازم این شهرستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار در دستوری صریح مدیران کل مدیریت بحران و بازرسی استانداری را مامور کرده با حضور میدانی در محل وقوع حادثه ضمن عیادت از مصدومان و همدردی با خانواده‌های داغدار گزارش کامل و جامع از چگونگی وقوع این حادثه را تهیه و ارائه کنند.

گفتنی است بنا براعلام بخشداری پیرسهراب؛ ریزش دیواره خاکی  باعث فوت چهار کودک در روستای بنو اسحاق بازار بخش پیرسهراب شد و در این حادثه سه کودک دیگر نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند گودال ایجاد شده در طول ۲ هفته گذشته توسط اهالی روستای بنواسحاق‌بازار جهت خاک‌برداری برای ساختن خانه در این روستا حادثه آفرین شد بطوریکه متاسفانه کودکان طی چند روز در این محل بازی می‌کرده‌اند که این اتفاق باعث ریزش دیواره خاکی و زیر آوار رفتن هفت کودک شده که چهار کودک جان باختند و سه کودک هم به بیمارستان چابهار منتقل شده و تحت درمان و مراقبت‌های ویژه قرار گرفتند که هم‌اینک یکی از کودکان بستری و به زودی از بیمارستان مرخص می‌شود./ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فوت چهار کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به نجات کودک دو ساله در حال غرق شدن در رودخانه ای در یکی از روستاهای شهرستان مهاباد گفت: این حادثه  عصر دیروز جمعه در جاده مهاباد به سردشت در روستای گردشیلان روی داد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد پس از اطلاع از موضوع به محل اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه کودک دو ساله مغروق را نجات داده و پس از انجام اقدمات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • مسائل ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید تا مردادماه نهایی شوند
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • بارش‌های رگباری و بهاری از بعد از ظهر امروز در فارس
  • ‌فارس از امروز بارانی می‌شود/ تگرگ و صاعقه در راه است
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت