Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@03:42:37 GMT

شرایط بخشیده شدن اضافه خدمت سربازی

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۶۹۶۹

شرایط بخشیده شدن اضافه خدمت سربازی

امیر دریادار دوم علیرضا رحیمی پور در یک برنامه رادیویی درباره اضافه خدمت سربازی صحبت کرد و در پاسخ به این پرسش که این اضافه چگونه بخشیده خواهد شد، اظهار کرد: ستاد کل نیروهای مسلح، بر اساس دستورالعملی که از سال ۹۱ صادر کرده و در حال اجراست، مصادیقی را برای بخشش اضافه خدمت سربازان در نظر گرفته است و فرماندهان با دیدن آن مصادیق می‌توانند اضافه خدمت را ببخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: طبق قانون، فرمانده می‌تواند بخش یا تمام اضافه خدمت کسانی که حسن اخلاق، رفتار و جدیت در انجام وظیفه داشته باشند، را ببخشند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اضافه خدمت انضباطی از آئین انضباطی حذف شده است و فقط اگر سربازی در حین خدمت غیبت کند، آن مدت را باید خدمت کند ضمن آنکه به ازای غیبت تا دو روز اضافه خدمت نیز شامل حال او می‌شود.

رحیمی پور در پایان گفت: البته این اضافه خدمت در اختیار فرمانده است و در صورت صلاحدید می‌تواند بخشیده شود.

۴۷۲۳۳

کد خبر 1566833

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح سربازی اضافه خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات نفت با خط لوله نداریم

به گزارش خبرنگار مهر ارسلان رحیمی مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: سرقت از خطوط لوله همواره وجود داشته و به دنبال کاهش آن هستیم البته این سرقت‌ها صدماتی را وارد می‌کنند.

رحیمی ادامه داد: خوشبختانه اقدامات و فعالیت‌های تجهیزاتی در دستور کار است و اقداماتی که انجام شده نشان دهنده عملکرد موفق ما است به طوری که در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۴۷ مورد انشعاب غیر مجاز داشتیم که ۳۵ مورد به برداشت رسیده بود در حالی که در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ از ۴۷ مورد انشعاب غیر مجاز به ۴۱ مورد رسیده است که ۲۵ مورد انشعاباتی بوده که به برداشت نرسیده است.

وی در پاسخ به سوال مهر مبنی بر اینکه آیا ترانزیتی با کشورهای همسایه وجود دارد، گفت: برای همسایگان خط لوله‌ای برای انتقال نفت خام و فرآورده‌های نفتی وجود ندارد و زمانی که انتقال فرآورده‌های نفتی صورت می‌گرفت به وسیله نفت کش بوده است.

این مقام مسئول در پاسخ به سوال دیگر مهر مبنی بر اینکه چه میزان صرفه جویی از طریق انتقال نفت خام و فرآورده‌های نفتی به خطوط لوله صورت می‌گیرد، خاطر نشان کرد: میزان هزینه صرفه جویی یک‌میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار است که تقریباً ۹.۵ برابر است، زیرا عددی که انتقال می‌دهیم بسیار ناچیز و ۷۰ تومان است که این انتقال با نفت کش ۹ تا ۱۰ برابر می‌شود.

ادامه دارد…

کد خبر 6094284 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • پرداخت‌ های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • پرداخت‌های تجاری ایران و روسیه تغییر می‌کند؟
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • سامان قدوس از قطر متنفر است!
  • معلمان منشا هر تحولی در جامعه هستند
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد