Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رهام‌بخش حبیبی در تشریح جزئیات این خبر افزود: در اجرای طرح مبارزه با سلاح و مهمات غیرمجاز در فارس، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری پلیس شهرستان کازرون فارس با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند اعضای یک باند معروف به " علی بلژیکی " با یک سواری پژو پارس تعدادی اسلحه قاچاق را از استان‌های غربی بارگیری و قصد ورود آن به شیراز دارند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انهدام باند قاچاق سلاح معروف به علی بلژیکی در فارس

به گزارش رکنا، او تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور کوه‌چنار-کازرون اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی سواری پژو را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده و سرنشین بدون توجه اقدام به فرار کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند سواری پژو را توقیف و در بازرسی از آن ۹ قبضه سلاح کمری و ۱۶ خشاب مربوطه که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاسازی شده بود کشف کنند.

سردار حبیبی با بیان اینکه در این خصوص راننده و سرنشین پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا اصلاع از فعالیت افرادی که آرامش مردم را برهم می‌زنند بلافاصله موضوع را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سلاح علی بلژیکی اخبار حوادث خودرو قاچاق علی بلژیکی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت سارا و نیکا سارا و نیکا در پایتخت سارا و نیکا فرقانی سارا و نیکا در استخر تتلو اینستاگرام تتلو بازار آزاد مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۷۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی


به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ در تشریح جزئیات این پرونده گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص‌های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز در محدوده شرق شهر مشهد، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران انتظامی مشخص شد که مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو به فروش دارو و قرص‌های غیرمجاز اقدام می‌کند.

سرهنگ چراغ تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی 6 هزار عدد انواع قرص و 21 هزار و 500 سی‌سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی پلمب و فرد متخلف به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود