Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@23:50:33 GMT

خلیج فارس امروز و فردا مواج است

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۷۱۸۸

خلیج فارس امروز و فردا مواج است

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، زهرا راستگو معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا (دوشنبه و سه شنبه ۳ و ۴ آبان) به تناوب در ساعاتی از بعدازظهر تا شب، شرایط برای افزایش سرعت وزش باد شمال غربی بر روی ساحل و دریا، به‌ویژه در مناطق مرکزی خلیج فارس و سواحل و فراساحل جنوبی و مرکزی استان فراهم است که در پی آن افزایش تلاطم دریا در این مناطق پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه، این شرایط باعث اختلال موقت در تردد‌ها و فعالیت‌های دریایی خلیج فارس می‌شود، ادامه داد: دریانوردان باید آمادگی لازم را برای رویارویی با خطرات احتمالی داشته باشند و حتی الامکان از تردد‌های دریایی غیرضروری خودداری کنند.

پیش بینی وضعیت جوی و دریایی بوشهر تا فردا

آسمان استان بوشهر تا فردا، صاف همراه با غبار محلی و در برخی ساعات وزش باد پیش‎بینی شده است.

جهت وزش باد بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در ساعاتی از بعدازظهر تا شب در قسمت‌های مرکزی و جنوبی ۱۲ تا ۳۸ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت و در فراساحل جنوبی ۱۴ تا ۴۴ گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

بیشتر بخوانید

هشدار درباره تلاطم خلیج فارس/ روند تدریجی کاهش دما تا پایان هفته یک بام و دو هوا/ منطقه یک بوشهر مه آلود اما آسمان منطقه ۲ صاف است + فیلم

ارتفاع موج دریا نیز ۶۰ تا ۱۲۰ و در فراساحل ۱۵۰ سانتیمتر و در ساعاتی از بعدازظهر تا شب در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ و در فراساحل ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۲۲: ۰۵، مد اول ساعت ۱۱:۰۵، جزر دوم ساعت ۱۴:۵۵ و مد دوم ساعت ۲۲:۱۵ خواهد بود.

در شبانه روز گذشته کنگان با ۳۷ و بندر امام حسن با ۱۷ درجه سلسیوس بیشترین و کمترین دما را ثبت کرده‌اند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی پیش بینی وضع هوا آب وهوا خلیج فارس پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی عجیب که هواداران استقلال را شوکه کرد

علی خطیر، مدیرعامل استقلال که شب گذشته از سوی اعضای هیات مدیره این باشگاه برکنار شد امروز برای جمع‌آوری وسایل خود به باشگاه رفت.

اتفاقی عجیب که هواداران استقلال را شوکه کرد

خبرنگار ایسنا مطلع شده است که پس از خروج خطیر از باشگاه استقلال، نماینده هلدینگ خلیج فارس طبقه چهارم و پنجم باشگاه را پلمپ کرده و اجازه تردد اعضای باشگاه را تا روز یک‌شنبه گرفت.

رسانه رسمی هلدینگ خلیج فارس امروز به صورت رسمی خبر برکناری علی خطیر را اعلام کرد.

منبع: ایسنا

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۵ اردیبهشت
  • فعالیت سامانه بارشی در بوشهر ادامه دارد
  • وزش باد‌های شدید و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۴ اردیبهشت
  • خلیج فارس مواج است/احتمال بارش های پراکنده
  • باشگاه استقلال پلمب شد
  • اتفاقی عجیب که هواداران استقلال را شوکه کرد
  • باشگاه استقلال پلمپ شد
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان/ مواج شدن دریا