Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حوزه شهردار تهران گفت: ۷۰ درصد مدیران زیر سن ۴۵ سال در دوره جدید مدیریت شهری منصوب شدند.

خبرگزاری میزان_سجاد محمد علی نژاد مدیرکل حوزه شهردار تهران با تاکید بر جوان گرایی در دوره جدید مدیریت شهری تهران، اظهار کرد: در این دوره با کمک و همفکری کانون ارزیابی تخصصی مدیران، تمامی انتصابات اخیر با رویکردهای جدید و در چارچوب انتخاب مدیران ارشد شهری صورت گرفته و بر اساس آمارهای موجود این رویکردها به نحوی بوده که علاوه بر کاهش سن از افراد داری تخصص‌های بالاتر استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کاهش سن مدیران یکی از ویژگی‌های انتصابات این دوره است به نحوی که انتصاب هفتاد درصدی مدیران زیر سن ۴۵ سال (انتصاب سه و نیم برابری دهه‌ی شصتی‌ها در مقایسه با ادوار پیشین مدیریت شهری) را در این دوره شاهد هستیم.

مدیرکل حوزه شهرداری تهران تصریح کرد: از دیگر ویژگی‌های شاخص کانون ارزیابان در این دوره، انتصاب ۹۷ درصدی مدیران شهرداری تهران از میان افراد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری به نسبت ادوار گذشته است که بر تخصصی بودن نقش این کانون صحه می‌گذارد.

محمدعلی نژاد خاطرنشان کرد: بر اساس آمار و ارقام اعلام شده توسط کانون ارزیابی تخصصی مدیران، مدرک، تخصص گرایی و جوان گرایی از مهمترین دغدغه‌های این کانون به حساب آمده و افراد مورد تایید این کانون از کارایی‌های لازم برخوردار هستند.

بیشتربخوانید: آیا مردم به سمت جاده‌ها هجوم آوردند؟   انتهای پیام/ برچسب ها: تهران شهرداری تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است

 زهره الهیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه سلامت شهر که در بوستان لاله برپا شده است، با بیان اینکه پایتخت در هفته سلامت رنگ و بوی سلامتی به‌خود گرفته است اظهار داشت: اجرای بیش از ۱۶۰۰ برنامه سلامت محور در مناطق مختلف تهران و تسهیل در دسترسی مردم به خدمات سلامت محور از اقدامات ارزشمندی است که در این هفته انجام شده است و امیدواریم این روند بیش از گذشته ادامه پیدا کند. 

الهیان با یادآوری اینکه نیازمند ارتقای سلامت در همه ابعاد آن در جامعه هستیم، ادامه داد: نباید سلامت را محدود و منحصر به سلامت جسم دانست. متاسفانه وزارت بهداشت سلامت را در این حوزه تعریف می‌کند و ما در مجلس به وزیر بهداشت درباره این موضوع و توجه بیشتر به ابعاد دیگر سلامت تذکر داده و خواستار آن هستیم که برای پیشگیری از بیماری‌ها به موضوع سلامت روان مانند جسم نیز توجه شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که رویکرد مجموعه‌مدیریت شهری در سه سال گذشته تا چه اندازه منطبق با نیاز‌های سلامت در ابعاد مختلف آن است، با تاکید بر اینکه شهرداری در حال پرکردن خلا فعالیت‌های مرتبط با سلامت روان شهروندان است گفت: خوشبختانه رویکرد مدیریت شهری و اداره کل سلامت شهرداری تهران در مسیر جبران خلا‌هایی است که در حوزه نشاط اجتماعی و پاسخ به مطالبات بر زمین مانده در حوزه سلامت روان و سلامت اجتماعی است. برگزاری رویداد‌هایی که اکنون‌در قالب سلامت شهر شاهد آن هستیم از جمله تلاش‌هایی است که در این مسیر شاهد آن هستیم. 

وی با اشاره به تاکید مقام‌معظم رهبری درباره مردمی کردن امور، موضوع مردمی سازی سلامت و مشارکت مردم در این حوزه را دارای اهمیت دانست و گفت: هر زمان که مردم در موضوعات مختلف وارد صحنه شوند، مقدار اثرگذاری برنامه‌ها در جامعه افزایش می‌یابد. حضور توام با نشاط و شادابی مردم در این نمایشگاه نمونه عینی از مشارکت پذیری مردم در این حوزه است چرا که قادر می‌شوند با ارتقای سطح سواد سلامت خود هم از خویش و هم از دیگران بهتر مراقبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک