Web Analytics Made Easy - Statcounter

بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای جهانتیغ شهرستان زابل با حضور سرگزی نماینده مردم شریف حوزه سیستان در مجلس شورای اسلامی، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، ارجمندی فرماندار و جمعی از مسئولین و ورزشکاران افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا ، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای جهانتیغ شهرستان زابل در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی این شهرستان بصورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌ استان و دهیاری و بخشداری در فضای با زیربنای 1350 متر در مربع و با اعتبار هزینه شده بالغ 5800 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در سال 98 شروع شده است ، افتتاح و به مورد بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال که شور و نشاط وصف ناپذیر در بین نوجوانان و جوانان ورزش دوست این منطقه ایجاد کرده است، جمعیتی بالغ بر 2100 نفر در قالب 240 خانوار و حدود 6 روستا از این پروژه ورزشی بهره مند خواهند شد. و فرصتی مناسبی برای فوتبال دوستان این روستاها فراهم شده است تا مسابقات مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۷۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتشال در مازندران؛ فوتبال در گل و شُل شالیزار

با آغاز فصل نشا یا همان کشت برنج در زمین‌های کشاورزی، رشته «فوتشال» در مازندران اجرا شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فوتشال ورزشی است که هر سال چند روز بازی می‌شود! در آغاز فصل کشت برنج ، جوانان روستاهای مازندران که زمین زراعی خود را آب گرفته و با زیر و رو کردن گل، آماده کاشتن بوته‌های برنج می‌شوند، اقدام به بازی سنگین و نفسگیری به نام فوتشال می‌کنند که با حضور اهالی محل همراه است.

این عکس‌ها از فرشید سگار در روستای ریحان آباد گلوگاه است که برای اولین بار در زمین شالیزار خود دروازه کاشتند و مسابقه فوتبال برگزار کردند تا فصل برنج را با شادی شروع کنند.

 

دیگر خبرها

  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • فوتشال در مازندران؛ فوتبال در گل و شُل شالیزار