Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@06:24:59 GMT

لزوم توجه به توسعه گردشگری مذهبی

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۷۳۵۸

لزوم توجه به توسعه گردشگری مذهبی

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بر تجمیع ظرفیت‌های فرابخشی به منظور توسعه زوایای مختلف صنعت گردشگری کشور از جمله گردشگری مذهبی تاکید کرد.

به گزارش قدس آنلاین، ظهر امروز علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری کشور با علیرضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت دیدار کرد. 

در این نشست معاون گردشگری ضمن تاکید بر بسترهای مساعد همکاری، وجود ظرفیت‌های متنوع در وزارت گردشگری و سازمان حج و زیارت را امکانی قابل اتکا به منظور توسعه گردشگری کشور به ویژه در بخش گردشگری زیارتی و مذهبی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه تجمیع ظرفیت‌های موجود و تقویت تعاملات فرابخشی در این حوزه امکان استفاده بیشتر از فرصت‌های موجود در بازارهای هدف گردشگری مذهبی را فراهم خواهد آورد، گفت: باز شدن مرزها و حرکت به سوی دوران پساکرونا سبب بروز زمینه‌های مساعد برای همکاری بیشتر می‌شود که بی‌شک ایجاد حداکثرسازی هماهنگی بین‌بخشی و اعتمادسازی مخاطبان در کنار تمرکز و فعال‌سازی بازارهای هدف این حوزه می‌تواند نقش موثری در رونق و شکوفایی این شاخه مهم از صنعت گردشگری کشور ایفا کند.

شالبافیان تصریح کرد: تداوم و حفظ روند رعایت پروتکل‌ها و ضوابط بهداشتی در تأسیسات گردشگری کشور و ایجاد محیط میزبانی امن، پیش‌شرط و لازمه رونق گردشگری مذهبی کشور به شمار می‌آید که این مهم با همکاری مستقیم وزارت گردشگری و سازمان حج و زیارت تسریع خواهد شد.

منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور گردشگری مذهبی گردشگری مذهبی گردشگری کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت نظام سلامت در قاره آفریقا

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت بهداشت از اعلام آمادگی وزارت بهداشت ایران برای همکاری در زمینه تقویت زیرساخت‌‌‌های نظام سلامت در قاره آفریقا خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دکتر احمد نجاتیان در نشست تخصصی سلامت اجلاس ایران ـ آفریقا با اشاره به توانمندی‌‌های جمهوری اسلامی ایران در توسعه زیرساخت‌های نظام سلامت ازجمله ایجاد 16 هزار تخت بیمارستانی و توسعه مراکز بهداشتی و درمانی، شرکت‌های بیمارستان‌سازی و انجمن تخصصی مربوطه را یکی از ظرفیت‌های اساسی کشور برای صدور خدمات فنی و مهندسی در قالب ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی دانست.

وی در ادامه تاب‌آوری را از مؤلفه‌های اصلی نظام سلامت ایران عنوان کرد و گفت: وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران با 600 هزار نیرو در شرایط و بحران‌های مختلف وظیفه تأمین، حفظ و ارتقای سلامت را به‌خوبی انجام داده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت بهداشت، از برگزاری 30 میلیون نفر ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت در وزارت بهداشت خبر داد و تصریح کرد: ظرفیت‌های آموزشی ایران در حوزه سلامت توسط وزارت بهداشت و مؤسسه عالی توسعه و تربیت مدیران نظام سلامت (معتمد) قابل‌گسترش در قاره آفریقا است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • «مکران» می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ بی‌نیازی کشور از نفت با استفاده از ظرفیت منطقه
  • منطقه مکران می‌تواند به هاب انرژی، حمل و نقل و گردشگری ایران تبدیل شود/ استفاده از ظرفیت این منطقه کشور را از نفت بی‌نیاز می‌کند
  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت نظام سلامت در قاره آفریقا
  • لزوم توجه به رویکردهای اساسی برای تفکیک زباله از مبدا
  • نظام آموزشی کارآمد بسیاری از مشکلات و چالش‌های کشور را حل می‌کند
  • منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری