Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهان ارتش انگلیس متهم به سرپوش گذاشتن بر قتل یک دختر ۲۱ ساله اهل کنیا از سوی یک سرباز انگلیسی هستند.

خبرگزاری میزان - فرماندهان ارتش انگلیس متهم به سرپوش گذاشتن بر قتل یک دختر ۲۱ ساله اهل کنیا هستند که گفته می‌شود از سوی یک سرباز انگلیسی، نزدیک به ۱۰ سال پیش کشته شده است.

به گزارش «ایندیپندنت»، جسد «اگنس وانجیرو» در مخزن فاضلاب یک هتل در شهر «نانیوکی» کنیا، ۲ ماه پس از ناپدید شدن وی در مارس ۲۰۱۲ پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهر با خودرو ۱۰ دقیقه از اردوگاه واحد آموزش ارتش انگلیس در کنیا فاصله دارد.

«ساندی تایمز» نیز می‌گوید که یک سرباز دیگر بلافاصله پس از شنیدن موضوع قتل به سراغ مافوق‌های خود رفته بود، اما گفت که وقتی این قتل را گزارش داده به او گفته شد «سکوت کن» و هیچ اقدامی در این رابطه صورت نگرفت.

این سرباز که در گزارش‌های ارتش انگلیس به نام «سرباز Y» معرفی شده است، می‎گوید «من به افراد مناسب این موضوع را گزارش دادم؛ به همه؛ به همه فرماندهانی که آنجا بودند.»

وی می‎گوید «من به سلسله مراتب بالاتر رفتم، افرادی که باید به این موضوع رسیدگی می‌کردند؛ آن‌ها مرا دروغگو خطاب کردند و گفتند ساکت شو و از اینجا خارج شو.»

جسد «وانجیرو»، ۲ ماه بعد، پس از بازگشت این گروه نظامی به انگلیس پیدا شد.

بیشتر بخوانید: پنهانکاری انگلیس در مورد مرگ و میر مهاجران در اقامتگاه‌های پناهندگی فرار انگلیس از اتهامات جنایات جنگی در عراق

«ساندی تایمز»، ماه گذشته گزارش داد که تحقیقات اولیه در مورد مرگ «وانجیرو» ناموفق بوده، اما پس از آنکه تحقیقات تا سال ۲۰۱۹ به تاخیر افتاد، تحقیقات جدیدی آغاز شد.

این پایگاه می‌گوید «سرباز X»، که گفته می‌شود این قتل را انجام داده هرگونه دخالت در قتل «وانجیرو» را که پس از کالبد شکافی اش مشخص شد وی بر اثر ضربه‌های چاقو به شکمش کشته شده، تکذیب کرد.

همچنین شواهدی وجود دارد که «اگنس وانجیرو» مورد ضرب و شتم قرار گرفته است؛ اگرچه به دلیل وضعیت بدن او مشخص نیست که آیا او مورد تعرض جنسی قرار گرفته است یا خیر.

شاهدان به «ساندی تایمز»، گفته‎اند که آخرین بار دیده‎اند که «وانجیرو» با ۲ نظامی انگلیسی از رستوران هتل خارج شده است.

«جان هیلی»، وزیر دفاع سایه انگلیس، «بن والاس»، وزیر دفاع این کشور را متهم کرده که پرونده را به اندازه کافی جدی نگرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس بوریس جانسون حقوق بشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انگلیس انگلیس بوریس جانسون حقوق بشر ارتش انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۷۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به یک کشتی در سواحل یمن

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان تجارت دریایی انگلیس امروز دوشنبه اعلام کرد که این سازمان یک گزارش از حادثه‌ای در 45 مایل دریایی (84 کیلومتری) شمال غربی المخا یمن دریافت کرده است.

این شرکت وابسته به نیروی دریایی انگلیس ادامه داد که از سوی «افسر امنیتی شرکت» از یک انفجار در نزدیکی یک کشتی تجاری مطلع شده است.

این شرکت با اشاره به اینکه کشتی و خدمه در امنیت هستند، افزود که «افسر امنیتی شرکت» گزارش داد این کشتی متحمل خسارت شده و در حال حرکت به سمت بندر بعدی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • حمله به یک کشتی در سواحل یمن
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم
  • احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه