Web Analytics Made Easy - Statcounter

«داریوش قنبری»، چهره سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت‌وگویی در مورد ادامه مشی رئیس جمهور توسط بدنه کابینه برای حفظ سرمایه اجتماعی امیدوار امروز کشور، اظهار کرد: یکی از نکات مثبت در هر انتخاباتی بحث تغییر و تحول در نخبگان حاکم و جایگزینی نخبگان است، این اصلی اساسی است که باید در هرانتخاباتی مورد توجه قرار بگیرد بخصوص بحث توجه به جوانان که باید در کشور ما دیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به تحصیلات جوانان و انرژی بالا، آنها می‌توانند توان خدمت بیشتری داشته باشند. بحث توجه به تجربیات نباید درجوان‌گرایی فراموش شود آوردن فردی که به‌ لحاظ تجربه صفر کیلومتر باشد می‌تواند ایجاد مشکل کند و آثار زیان باری داشته باشد.

او افزود: اینکه جوان‌گرایی در چه سطوحی اتفاق بیفتد بسیار مهم است. اینکه جوان‌گرایی در سطوح میانی و پائین‌تر مدیریتی باشد خوب است به این شرط که این جوانان بعدها تجربه پیدا کنند و به سطوح عالی مدیریتی برسند. اما اینکه بدون طی مراحل خاص و بدون طی کردن مراحل میانی مدیریتی و صرفا به دلیل جوان بودن در راس مدیریت‌های عالی به کار گرفته شوند، این می‌تواند باعث ایجاد مشکل باشد، دولتمردان باید مشی رئیسی در جوانگرایی را ادامه دهند.

قنبری اضافه کرد: دولتمردان باید جوان‌گرایی را در سطوح مدیریتی پائین تجربه کنند و مهمتر از همه این است که جوان‌گرایی صرفا دادن مناصب مدیریتی به جوانان نیست. جوانان مشکلاتی مثل ازدواج و اشتغال دارند و حل  مشکلات جوانان فراتر از دادن پست به آنهاست و باید از جانب دولتمردان نگاهی فراگیر به جوانان داشت و جوان‌گرایی به معنای حل مشکلات باشد.

او ادامه داد: ام‌المسائل کشور اشتغال است. اگر این مسائل حل شود باقی مسائل حل خواهد شد. بهترین توجه به جوانان این است که شغلی آبرومند برای آنها ایجاد کنیم، این بهترین روش است.

قنبری در پایان گفت: در بحث جوانگرایی باید احتیاط کرد و توجه به مساله تجربه را مورد غفلت قرار نداد. فردی که وارد سازمانی می شود تا شناختی به دست بیاورد این مهم بسیار طول می‌کشد. با توجه به نقش تجربه در ایجاد شناخت باید تجربه مدنظر قرار بگیرد.

2323

کد خبر 1566886

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جوانان اصلاح طلبان دولت سیزدهم جوان گرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور سیلاب را یکی از مخاطره آمیزترین حوادث برشمرد و گفت : علت آن بیابان زایی تغییر اقلیم کم شدن آب و کاهش فضای سبز کشور است
نامی آبخیزداری و آبخوانداری را در حفظ و تقویت خاک بسیار موثر برشمرد وی تصریح کرد : پیشگیری آمادگی بازسازی و بازتوانی از مهمترین بخش‌های مدیریت بحران است که رسانه ملی نقش مهمی در اطلاع رسانی به مردم در حوزه مدیریت بحران دارد

دیگر خبرها

  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • ◄ اولین قطار ترانزیت افغانستان به ترکیه در دام سوء مدیریت/ تکرار تجربه تلخ راه آهن شلمچه بصره
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!