Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@16:25:27 GMT

دستگیری دزد موتورسیکلت‌ها در باقر شهر

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۷۹۲۱

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق موتورسیکلتی خبر داد که با تخریب در پارکینگ ساختمان ها، موتورسیکلت را سرقت می‌کرد. خبرگزاری میزان- دوستعلی جليليان فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: با وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت از داخل پارکینگ های ساختمان های مسکونی روستاهای شهرستان ری، تیمی از ماموران این شهرستان مسئولیت پرونده را برعهده گرفتند و به محل های وقوع سرقت مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در بررسی های انجام شده نشان از سریالی بودن سرقت ها داشت، ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات محلی به دست آمد سرقت ها توسط یک سارق پس از تخریب درب پارکینگ ساختمان ها و قفل و زنجیر موتورسیکلت ها انجام شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: با تلاش ماموران هویت سارق شناسایی و مشخص شد متهم یکی از سارقان سابقه دار بوده و به تازگی از زندان آزاد شده است.   بیشتر بخوانید: دستگیری ۴ سارق حرفه‌ای در غرب تهران
این مقام انتظامی با بیان اینکه مخفیگاه متهم در باقر شهر شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد، ادامه داد: در این رابطه متهم به 5 فقره سرقت موتورسیکلت از روستاهاي قمصر و درسون آباد معترف شد.
جلیلیان خاطر نشان کرد: تاکنون 3 تن از مال باختگان شناسایی شده اند و با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم برای سیرمراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس سرقت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس سرقت شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش

  سرهنگ   حبیب رازدار  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و سیم برق در شهرستان خاش، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با پیگیری سرنخ‌های موجود، موفق به شناسایی ردپای ۱ متهم در این سرقت‌ها شدند که سرانجام در یک عملیات پلیسی موفق سارق در حین سرقت دستگیر و مقدار ۲۵ کیلو گرم کابل و تجهیزات انتقال برق از وی کشف شد.

 سرهنگ "رازدار" با اشاره به اعتراف متهم به ۶ فقره سرقت سیم و کابل از شهروندان خواست: با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره گیری ۱۱۰ سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • دستگیری سارقان کابل‌های مترو