Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:52:17 GMT

دانیال در دومین دیدار سپاهان هم پاس گل داد(عکس)

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۸۰۴۹

دانیال در دومین دیدار سپاهان هم پاس گل داد(عکس)

دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست تیم فوتبال سپاهان در دومین مسابقه متوالی هم به شکل مشابه دیدار اول موفق به ایجاد موقعیت گل برای هم تیمی هایش شد.

به گزارش "ورزش سه"، شروع رقابت‌های لیگ بیستم تا پایان هفته دوم برای سپاهان و بازیکنان این تیم به شکل بسیار خوبی پیش رفته و آنها علاوه بر اینکه 6 امتیاز از دو مسابقه خودشان مقابل مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان کسب کرده‌اند، 5 گل هم زده‌اند و با دو کلین شیت شرایط ایده‌آلی در شروع مسابقات از خودشان به نمایش گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 


در این بین اواضاع برای برخی بازیکنان سپاهان نیز در این دو مسابقه بسیار خوب پیش رفته و یکی از این بازیکنان دانیال اسماعیلی‌فر است که توانسته پس از به ثبات رسیدن در ترکیب طلایی پوشان اصفهانی و تثبیت در پست دفاع راست که با فروش مرتضی منصوری به صورت غیررسمی بر آن مهر تایید زده شد، حالا در دو مسابقه، دو پاس گل هم ارسال کند.

 

 


اولین پاس گل دانیال روی گل دوم سپاهان مقابل مس رفسنجان در جریان پیروزی 2 بر صفر این تیم ثبت شد و مدافع راست طلایی پوشان اصفهانی که نفوذ دائمی یکی از وظایف او در طول بازی با توجه به سیستم مورد استفاده تیم است، موفق شد با سانتری کوتاه و دقیق زمینه را برای به ثمر رسیدن زیباترین گل هفته که با ضربه آکروباتیک رفیعی به ثمر رسید ثبت کند. اسماعیلی فر در دومین مسابقه هم خیلی زود تاثیر مثبت خود را روی عملکرد صعودی تیم گذاشت و اینبار با ارسالی که از نزدیکی های محوطه جریمه انجام شد، شهباززاده را در موقعیت ثبت اولین گل خود در دقیقه 7 دیدار برابر نفت مسجد سلیمان قرار داد. دو گل دیگر سپاهان نیز در این مسابقه، یکی روی ضربه ریباند و دیگری با پاس سروش رفیعی ثبت شدند.

 


دانیال اسماعیلی فر در هفته ابتدایی لیگ بیستم در پست دفاع راست بازی کرد، اما پس از شکست سپاهان مقابل گل گهر این بازیکن تا هفته یازدهم به بازیکنی تعویضی بدل شد که توسط نویدکیا در میانه زمین یا پست وینگر چپ و راست بازی می‌کرد. با این وجود دانیال از دیدار مقابل نفت آبادان به ترکیب اصلی رسید و توانست با عملکردی که ارائه کرد، ضمن نیمکت نشین کردن مرتضی منصوری، در اردوی تیم ملی در بحرین نیز حضور داشته باشد، اما در دو اردوی بعدی ملی پوشان غایب بوده است.

 

 


پست دفاع راست تیم ملی پس از حضور دراگان اسکوچیچ یکی از پست هایی به شمار می‌رود که ابهام در مورد آن زیاده بوده است و حالا اسماعیلی فر امیدوار است با ادامه همین روند بتواند بار دیگر به فهرست سرمربی کروات تیم ملی راه پیدا کند و در بازی های آینده و احتمالا جام جهانی 2022 قطر یکی از مسافران مهم ترین رقابت فوتبالی جهان باشد.

مس رفسنجان دانیال اسماعیلی فر فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس رفسنجان دانیال اسماعیلی فر فولادمبارکه سپاهان دانیال اسماعیلی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن

سومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت تهران در این بازی با نتیجه ۷۴ بر ۶۸ تیم حریف را شکست داد و سری ۲ بر ۱ به سود این تیم شد.

آرمان زنگنه با ۱۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ بلاک و کارایی ۲۱ بهترین بازیکن این دیدار بود.

شایان ذکر است، تیم شهرداری گرگان با کسب پیروزی سری سه بر صفر مقابل مهرام تهران به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین سکو از دست گیتیزن‌ها رفت
  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس