Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@20:05:28 GMT

۲۰میلیارد پول پرسپولیس در جیب کالدرون و دستیارش

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۸۲۶۲

۲۰میلیارد پول پرسپولیس در جیب کالدرون و دستیارش

مجید صدری سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس روز پنجشنبه هفته گذشته اعلام کرد منابع مالی برای پرداخت مطالبات کالدرون و دستیارش تأمین شده است و به زودی پنجره نقل‌و‌انتقالاتی سرخپوشان باز خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در همین راستا شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس حدود ۲۰ میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات کالدرون و خواکین تأمین کرده و طی روز‌های گذشته نیز مذاکرات برای تبدیل این مبلغ به دلار انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیسی‌ها در نامه‌ای به کالدرون نیز درخواست اعلام شماره حساب از سوی این مربی را کرده‌اند و قرار است تا چند روز آینده روال اداری برای پرداخت مطالبات کالدرون انجام شود.

با اینحال هنوز مقصر چنین غرامت و هزینه هنگفتی از محل بیت المال و باشگاه دولتی پرسپولیس مشخص نیست. کدام مدیر دولتی چنین گند بزرگی را رقم زده و باعث اتلاف سرمایه های ملت شده است؟ آیا انصاری فر پاسحگوی این رقم نجومی هست؟

سرخپوشان همچنین علاوه بر پرداخت مطالبات ۵۸۰ هزار دلاری کالدرون (به علاوه پنج درصد سود سالیانه)، قرار است مطالبات ۹۵ هزار دلاری خواکین را نیز به حساب این مربی واریز کنند. خواکین اکنون در ایران و در تیم فولاد خوزستان حضور دارد و مدیران باشگاه پرسپولیس قصد دارند مذاکراتی را با او برای پرداخت مطالباتش انجام دهند.

باشگاه پرسپولیس با حکم فیفا و تأیید دادگاه CAS به پرداخت ۵۸۰ هزار دلار به کالدرون و ۹۵ هزار دلار به خواکین محکوم شده بود و به همین دلیل نیز پنجره نقل‌و‌انتقالاتی سرخپوشان بسته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران هفته وحدت طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم کالدرون پرسپولیس خواکین فیفا ربیع الاول طرح صیانت از حقوق کاربران هفته وحدت طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم برای پرداخت مطالبات باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۸۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، استاندار یزد، مسائل و ظرفیت‌های احمد آباد اردکان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد. 
فاطمی گفت: مطالباتی در خصوص بافت تاریخی منطقه، در حوزه بهداشت و درمان، طرح‌های ورزشی، نهضت ملی مسکن و جاده بین مزارع مطرح شد که در حوزه ورزشی مصوباتی شامل تامین منابع برای تجهیزسالن ورزشی به کفپوش، ایجاد زمین چمن، تامین اعتبار برای حصارکشی مجموعه به تصویب رسید. 
فاطمی ادامه داد: در حزوه طرح نهضت ملی مسکن هم ساکنان خواستار الحاق یک زمین وقفی بودند که مقرر شده با هماهنگی بنیاد مسکن طرح اجرایی شود و در رابطه با جاده بین مزارع هم که مشکل مردم بود حدود پنج کیلومتر این مورد هم قرار شد که در واقع مجموعه راهداری با تامین قیری که انجام خواهد شد انشا الله با تجهیزات و ادواتی که دارد، کار را انجام دهد.
استاندار گفت: در رابطه با حوزه بافت تاریخی و آب انبار‌هایی که وجود دارد قرار شد؛ شهردار با هماهنگی میراث فرهنگی طرح مشاور در واقع روی آن لحاظ شود که به عنوان یک محور گردشگری از آن به نحو مطلوب استفاده شود.
ادای احترام به شهدای احمدآباد اردکان از دیگر برنامه‌های فاطمی در اردکان بود.

دیگر خبرها

  • ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام
  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • افزایش دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • اسرائیل پاسخی به مطالبات مقاومت فلسطین نمی‌دهد
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند