Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال مجتمع فردوس قم این فصل موفق نشده است نتایج خوبی کسب کند؛ به طوری که این تیم در ۳ بازی گذشته با نتایج سنگینی مغلوب حریفان خود شده است. فردوس قم تا قبل از شروع هفته هفتم با ۶ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد.

علی زندی پور، سرمربی تیم فوتسال فردوس قم بعد از این که هدایت قمی‌ها را در مسابقات لیگ برتر بر عهده گرفت نتوانست رضایت هواداران این تیم را جلب کند و در نهایت بعد از جلسه‌ای که امروز با رسول قلی زاده، مدیرعامل تیم فوتسال مجتمع فردوس قم برگزار کرد، به صورت توافقی از این تیم جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید دل انگیز و هادی پهلوان، ۲ مربی این تیم هم بعد از جدایی زندی پور از فردوس قم جدا شدند.

تیم فوتسال مجتمع فردوس قم در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر روز جمعه هفته جاری باید از ساعت ۱۷ به مصاف تیم چیپس کامل مشهد برود. این در حالی است که وضعیت سرمربی فردوس قم مشخص نیست و باید دید چه کسی به عنوان سرمربی سکان هدایت این تیم را در ادامه مسابقات لیگ برتر بر عهده خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید

داوران هفته هفتم لیگ برتر فوتسال مشخص شدند

مسئولان تیم فوتسال مجتمع فردوس قم قصد دارند در ادامه مسابقات لیگ برتر از سرمربی غیر بومی در تیمشان استفاده کنند. از همین رو شنیده می‌شود محمود خوراکچی، رضا لک و اسماعیل تقی پور جزء گزینه‌هایی هستند که مسئولان فردوس قم روز‌های آینده باب مذاکره با آن‌ها را باز خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال مجتمع فردوس قم مسابقات لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی

سرمربی سابق بایرن مونیخ، شاید روی نیمکت تیم آبی پوش لندنی بنشیند.

طرفداری | احتمالش زیاد است که پس از پایان فصل جاری، دوران حضور مائوریسیو پوچتینو در چلسی هم به پایان برسد. آبی های لندنی در طول فصل ۲۴-۲۰۲۳ مشکلات زیادی داشته اند و برای رسیدن به سهمیه اروپا با چالش بزرگی روبرو هستند.

با توجه به این موضوع، هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ، اکنون به عنوان «گزینه جدی» برای جایگزینی سرمربی فعلی چلسی در نظر گرفته می شود. به گزارش کریستین فالک از بیلد، در حال حاضر هانسی فلیک گزینه جدی ای برای سرمربیگری چلسی محسوب می شود. فلیک علاقه مند به هدایت تیمی در لیگ برتر است و می خواهد روی نیمکت یکی از تیم های بزرگ این لیگ بنشیند. او پیش از قبول هدایت تیم ملی آلمان با تاتنهام صحبت کرده بود و چلسی باشگاهی در سطح او است.

چلسی برای فلیک بسیار جذاب است زیرا او پس از اخراج فرانک لمپارد، با این باشگاه صحبت هایی داشته است. در سال 2021، زمانی که او هنوز سرمربی بایرن مونیخ بود، تماس تلفنی بین او و مدیر سابق چلسی، مارینا گرانوفسکایا برقرار شد. او در آن زمان به دلیل شغلش در بایرن این پیشنهاد را رد کرد، اما به چلسی علاقه مند بود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است