Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@17:46:33 GMT

واکنش نوریفر به شکایت پادوانی و رأی دادگاه CAS

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۸۴۱۴

واکنش نوریفر به شکایت پادوانی و رأی دادگاه CAS

معاون ارتباطات باشگاه استقلال اعلام کرد که بعید است رأی دادگاه CAS درخصوص شکایت پادوانی به ضرر آبی ها باشد.

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر شایعاتی درباره رأی پرونده دادگاه CAS و شکایت لئوناردو پادوانی از آبی پوشان مطرح شد. مدافع سابق استقلال که در جریان دیدار با فولاد در لیگ هجدهم و برخورد با آرمین سهرابیان دچار مصدومیت شدید شد، دیگر قادر به ادامه فوتبالش نبود و این سالها را روی ویلچر به زندگی پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پادوانی چند وقت پیش با شکایت از استقلال، بابت این مصدومیت درخواست دریافت غرامت سنگینی کرده است.

 

در همین رابطه، محمد نوریفر معاون ارتباطات استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزش سه توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد. نوریفر گفت: پادوانی حدود دو سال قبل بابت مطالباتش به فیفا شکایت کرده بود. حکم نهایی فیفا در اوایل اردیبهشت سال ۱۳۹۹ به نفع پادوانی صادر و باشگاه استقلال موظف شد که حدود ۱۰۰ هزار دلار برای قرارداد پادوانی و جریمه دیرکرد پرداخت کند. در همان مقطع باشگاه استقلال قصد داشت که از حساب خود در فیفا قرارداد پادوانی را پرداخت کند اما پادوانی و وکیلش رأی نهایی فیفا را نپذیرفتند و شکایتشان را به دادگاه CAS بردند و خواهان غرامت ۹ میلیون دلاری شده‌اند.

 

وی ادامه داد: در دادگاه CAS روند لازم پیگیری شده و دو طرف مدارک و مستندات خود را ارسال کردند و اکنون منتظر اعلام رأی هستیم. در این میان البته باشگاه استقلال به فیفا اطلاع داده است که از حدود ۱۷ ماه قبل آماده پرداخت طلب پادوانی بوده اما طرف مقابل نپذیرفته و شکایتش را به دادگاه CAS برده، بنابراین جریمه دیرکرد شامل این ۱۷ ماه نخواهد شد.

 

معاون ارتباطات استقلال با اعلام اینکه بعید به نظر می رسد ادعاهای مطرح شده مبنی بر پیروزی پادوانی در دادگاه درست باشد، گفت: بنا بر مشورت باشگاه استقلال با وکلای داخلی و زبده‌ترین وکلای خارجی، بسیار بعید است که حکم نهایی دادگاه CAS به ضرر باشگاه استقلال باشد.

 

نوریفر در پایان با بیان اینکه سلامتی مدافع برزیلی و سابق آبی ها اهمیت بیشتری دارد، گفت: از همه این دعواهای حقوقی مهمتر، موضوع سلامتی پادوانی است که مدیریت جدید باشگاه استقلال نسبت به این موضوع مهم بی‌تفاوت نخواهد بود و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

لئاندرو پادوانی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لئاندرو پادوانی استقلال تهران باشگاه استقلال دادگاه CAS

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا

فوتبال اسپانیا به دلیل مداخله دولت در آستانه «محرومیت بزرگ» قرار دارد.

به گزارش فارس؛ «پیامد مرگبار در انتظار فوتبال اسپانیا به خاطر مداخله دولت»، این گزارش امروز (دوشنبه) نشریه آس اسپانیا از دخالت وزارت ورزش این کشور در امور فدراسیون فوتبال است.

طبق قانون فیفا هیچ دولتی حق ندارد که در امور فوتبال دخالت کند در غیر این صورت فوتبال آن کشور تعلیق و از حضور در تمامی مسابقات بین المللی محروم می شود.

پیش از این کشورهایی مثل کنیا و زیمباوه به دلیل مداخله دولت در امور فوتبال محروم شدند.

فیفا با مداخله دولت ها در امور فوتبال به صورت جدی برخورد می کند و در این زمینه به هیچ وجه کوتاه نمی آید.

نشریه آس گزارش می‌دهد که «فیفا و یوفا با ارسال نامه ای تهدیدآمیز به وزارت ورزش اسپانیا» خواهان توضیح ایجاد کمیسیونی در فدراسیون این کشور شدند که این کمیسون را «مصادق دخالت دولت در فوتبال می‌دانند».

بر اساس گزارش رسانه مادریدی، وزارت ورزش اسپانیا «یک هفته زمان دارد» تا درباره ایجاد این کمیسیون روشنگری کند در غیر این صورت «خطر محرومیت تیم ملی اسپانیا از یورو و محرومیت رئال و بارسلونا» از لیگ قهرمانان وجود دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶