Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شهاب‌الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون و احمدرضا براتی، عضو هیات رییسه فدراسیون و رییس کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون فوتبال امروز ضمن حضور در خانه ملت با علی نیکزاد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که با هدف بررسی روند تصویب لایحه تعیین جایگاه قانونی فدراسیون‌های ورزشی برگزار شد ابتدا رییس فدراسیون فوتبال گزارشی اجمالی از وضعیت فدراسیون فوتبال و تیم‌های ملی فوتبال مردان و زنان ارائه کرد و ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های مجلس و دولت، وضعیت جاری فدراسیون فوتبال را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این دیدار احمدرضا براتی، ضمن توضیح تعهدات فدراسیون‌های ملی در قبال فیفا، روند اصلاح و تصویب اساسنامه فدراسیون و اخذ تاییدیه فیفا را تببین کرد و با اشاره به ضرورت اصلاح برخی مقررات داخلی در فرجه تعیین شده توسط فیفا خواستار مساعدت و همکاری مجلس در جهت انجام این اصلاحات تا اسفندماه ۱۴۰۰ شد.

نایب رییس مجلس نیز ضمن ابراز خشنودی از نتایج به دست آمده توسط تیم ملی فوتبال ایران و بیان این نکته که موفقیت‌های تیم های ملی موجبات شور و نشاط و غرور ملی را در بین آحاد افراد جامعه فراهم می‌آورد، گفت: امروز حمایت و تقویت تیم ملی فوتبال یک وظیفه همگانی است و هیچ اقدام و اظهاری در جهت تضعیف فوتبال ملی و فدراسیون فوتبال قابل پذیرش نیست. 

وی در ادامه اطمینان داد که مجلس شورای اسلامی از تمامی ظرفیت های قانونی جهت حمایت از فوتبال ملی استفاده خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی فیفا شهاب الدین عزیزی خادم علی نیکزاد فیفا مجلس شورای اسلامی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ حضور دارد، عصر امروز (چهارشنبه) پنجم اردیبهشت ماه در ادامه رایزنی‌هایش با مقامات حاضر در این نشست با نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

علی‌اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی به منظور شرکت در این نشست و همچنین نشست دبیران شورای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه در رأس هیأتی وارد سن‌پترزبورگ شد.

وی همچنین دیروز با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و به خصوص توافقنامه امنیتی ایران و عراق به گفت‌وگو پرداخت.

احمدیان همچنین امروز در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ سخنرانی و یک بسته پیشنهادی در پنج بند ارائه کرد. وی همچنین امروز با دبیر کمیته سیاسی و حقوقی دفتر مرکزی حزب کمونیست چین و مشاور امنیت ملی برزیل دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد خبر 6088202 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • عملیات وعده صادق تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • خادم: پیچ هرز را هر چقدر بپیچانی، هرز است
  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم