Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال آنتالیا اسپور روز گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته دهم رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه به مصاف باشاک شهیر رفت و در نهایت با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا با ۹ امتیاز در رده هفدهم جدول ۲۰ تیمی سوپرلیگ ترکیه قرار بگیرد و در منطقه خطر حضور داشته باشد.

نکته مهم این مسابقه اولین تجربه سرمربیگری نوری شاهین روی نیمکت آنتالیا اسپور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مقابل تیم امره بروزاوغلو امتیازی کسب نکرد و در خانه شکست خورد اما طی ۲۳ روز دست به رکوردی عجیب زد.

او در روز یکم اکتبر مقابل تیم آدانادمیراسپور ۴۵ دقیقه در زمین حضور داشت و نتوانست مانع از باخت ۲ بریک آنتالیا اسپور شود. ۱۵ روز بعد و در جریان تساوی ۲ بر ۲ تیمش مقابل سیواس اسپور، شاهین روی نیمکت نشست و به بازی گرفته نشد.

ستاره اسبق دورتموند و تیم ملی ترکیه ۲ روز بعد در تصمیمی عجیب فوتبال را در سن ۳۳ سالگی کنار گذاشت و به عنوان سرمربی جدید باشگاه آنتالیا اسپور انتخاب شد. ۶ روز بعد هم نوبت به اولین بازی در کسوت سرمربی و متحمل شدن اولین شکست رسید.

شاهین به جز دورتموند برای تیم‌های بزرگی چون رئال مادرید، لیورپول و … بازی کرد. او ۵۲ بار لباس تیم ملی ترکیه را به تن کرد و ۲ گل هم به ثمر رساند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ترکیه ایرنا بورسیادورتموند ترکیه آنتالیا اسپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۸۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت گولر در رئال مادرید با درخشش در بازی گذشته تیمش کمی بهتر شده است. او در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان ۲۰۲۳ به عضویت رئال مادرید درآمد اما مصدومیت‌های پشت سر هم باعث شد او از ترکیب دور بیفتد.

پس از مدتی که او از بند مصدومیت رها شد، نتوانست اعتماد کارلو آنچلوتی را به‌دست بیاورد و تبدیل به بازیکنی نیمکت‌نشین شد. در حالی‌که شایعات زیادی در مورد جدایی او در تابستان ۲۰۲۴ به گوش می‌رسید، اما گل او برابر رئال سوسیه‌داد و سپس مصاحبه کارلو آنچلوتی که تایید کرد گولر رئال را ترک نمی‌کند، همه چیز را تغییر داد.

این ستاره ترکیه‌ای در مصاحبه جدیدی در مورد هدفش در این فصل صحبت کرد. او گفت:«ما در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم ‌و به قهرمانی در این رقابت بسیار نزدیک شده‌ایم. بدم نمی‌آید در این بازی‌ها تاثیرگذار باشم و به پیروزی و به قهرمانی تیمم کمک کنم. می‌خواهم اولین بازیکن ترکیه‌ای باشم که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.»

رئال در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بایرن مونیخ برود. آنها این هفته در دور رفت در ورزشگاه آلیانز آرنا مهمان تیم مونیخی هستند.

دیگر خبرها

  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • ناسا یک پیام از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین دریافت کرد
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!