Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خبرگزاری آریا- افراد زیادی از مبلمان اداری مدرن استفاده می‌کنند چرا که وجود چنین سبکی علاوه بر تولید بلکه در طراحی صنعت مبلمان و دکوراسیون اداره ای موجب ایجاد تغییرات جدی شده و آن را متحمل نموده است.

استفاده نمودن از این نوع مبلمان اداری علاوه بر این که دکوراسیون جدید و مدرنی را برای محیط کاری به وجود می‌آورد بلکه به صورت واقعی آن را مدرن کرده و جذابیت فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی که در مبلمان اداری مدرن وجود دارد قابلیت بسته شدن و باز شدن میز اداری مدرن بوده است.

مثلاً استفاده از میزهای اداری مدرن و میزگروهی قابلیت تا شدن پس از اتمام جلسه را به وجود آورده که موجب می شود تا فضای بیشتری به محیط کاری الحاق گردد.

سبک مبلمان اداری مدرن  به گونه‌ای است که رنگهای روشن و انرژی بخش در آن جایی داشته اند همانند رنگ هایی چون فیروزه ای ،سبز، زرد، سفید که استفاده از آن می تواند یک فضای شاد و دل چسبی را پدید بیاورد؛

در خصوص قیمت مبلمان اداری مدرن نیز باید بدانید با توجه به نوع مواد اولیه که در ساخت و تولید آن به کار برده شده و همچنین نوع طرح قیمت متفاوتی داشته اند.

میز مدیریت سلطنتی | مبلمان اداری خاص

البته یکی از ویژگی‌های مهم مبلمان اداری قابلیت انعطاف پذیری در این طرح می باشد چرا که افراد پس از گذشت زمان اگر حس خستگی و عادی شدن فضای کاری را داشته باشند می توانند به راحتی وسایل و لوازمی را جابجا کند که شامل میز اداری مدرن، صندلی ها، قفسه‌ها، پارتیشن ها و غیره می باشد و حتی میتوان گفت در این سبک برخی از وسایل نظیر میز اداری مدرن استفاده های چندمنظوره ای داشته اند مثلا میز کنفرانس را برای میز منشی قابل استفاده است.

از دیگر ویژگی هایی که در مبلمان اداری وجود دارد طراحی به خصوصی برای مخفی کردن کابل های کامپیوتری و سیم ها و کابل های برق می باشد که موجب می‌شود تا میزها جلوه بسیار زیبایی را داشته باشند و یک نظم خاصی را به محیط خواهد داد.

همان طور که اشاره کرده‌ایم انتخاب رنگ های شاد و متفاوت از جمله ویژگی‌های جذاب این مبلمان می باشد.

انتخاب میز اداری مدرن

میز اداری و میز کارمندی به گونه‌ای ساخته می‌شود که در آن استانداردهای لازم و اصول ارگونومی لحاظ می گردد که قطعاً افزایش راندمان کاری کارمندان را به همراه خواهد داد؛ پس شما در انتخاب میز اداری مدرن علاوه بر دکوراسیون، ابعاد، قیمت و رنگ باید به موارد زیر نیز دقت کنید .

به دلیل اینکه میز اداری در فواصل کوتاه تعویض نمی شود پس باید از جنس با کیفیت و مرغوب باشد و همچنین پیشنهاد می شود حتما از میز اداری نو استفاده گردد و میز اداری دست دوم را به کار نگیرید.

با توجه به نوع کار و مرتبه ای که کارمند داشته است باید انتخاب بهترین نوع میز اداری برای آن انجام شود. اگر می خواهید به صورت دقیق میز اداری را از نظر اندازه انتخاب کنید قبل از انتخاب پیش‌بینی صحیحی از وسایلی که کارمند استفاده می نماید را داشته باشید.

میز تحریر از نظر سطح باید به نوعی طراحی گردیده باشد که از آرنج کمی بالاتر مشخص باشد و بازوها برای تایپ آزاد باشند و به صورت عمودی در دو سمت بدن آویزان بوده و به صورت افقی ساعد ها نیز قرار بگیرند.

به دلیل اینکه امروز از موس پد کمتر استفاده می شود سعی کنید میزی را انتخاب کنید که نیاز به موس پد نداشته باشد. قطعا اگر شما بتوانید تمامی موارد فوق را در خصوص انتخاب میز اداری مدرن در نظر بگیرید بهترین انتخاب را خواهید داشت.

میز مدیریتی مدرن | مبلمان اداری مدرن

معرفی مبلمان اداری کلاسیک و خصوصیت های ظاهری آنها

یکی از مواردی که در محیط کاری جزء تجهیزات ثابت قراردارند مبلمان اداری می باشد. پس از وارد شدن به هر شرکتی آنچه که در نگاه اول برای افراد جلوه میدهند تجهیزات اداری و وسایلی است که در محیط کاری به کار برده می شوند که تمامی آنها در گروه مبلمان اداری قرار دارند.

برخی از افراد در محیط کاری ایشان یا منزل خود از دکوراسیون مدرن و دکوراسیون کلاسیک در کنار یکدیگر استفاده می کنند.

در واقع این کار غلط بوده و سبب می‌شود که چیدمان به کار برده شده در این محیط جذابیت و زیبایی های آن چنانی نداشته باشد و در نهایت متضاد و درهم ریخته جلوه خواهد داد؛ پس بهتر است با توجه به سبک فضای اداری و با کمک طراح داخلی خبره مبلمان اداری خود را انتخاب کنید و آن را در محیط پیاده سازی کنید.

برای انتخاب مبلمان اداری کلاسیک فاکتورهای مهمی وجود دارد که باید به دقت به آنها توجه شود مثلاً افرادی که دارای سن بالا و مسن هستند میتوانند از سبک مبلمان اداری کلاسیک استفاده کنند اما برای جوان‌ترها پیشنهاد مبلمان اداری مدرن معقولانه تر است.

مبلمان اداری کلاسیک موجب بزرگتر نشان دادن فضا شده چرا که شلوغ بودن در این سبک وجود دارد. سبک مبلمان اداری کلاسیک از سبک هنری کلاسیزیسم  تاثیر می پذیرد و در این نوع سبک سبک طراحی باشکوه و ظرافت به خوبی دیده می شود و جزء سبک های بسیار زیبا می باشد.

  

بهترین میز مدیریت | میز مدیریت کلاسیک لاکچری

برخی از افراد فکر می‌کنند که مبلمان اداری کلاسیک جز سبک های است که در آن قدیمی بودن موج می زند اما اصلاً چنین طرحی قدیمی نخواهد بود و همواره جذابیت خود را داشته است.

برای طراحی آن از اقلامی چون چوب استفاده می شود که حس سرزندگی و شادابی را برای افراد به وجود می آورد. مبل های کلاسیک گرمایی حس آرام بخش را ایجاد میکنند و همچنین نقش و نگارها و منبت کاری های که در این سبک لحاظ می گردد زیبایی آن را چندین برابر می نماید.

از جمله ویژگی های اصلی که در این نوع مبلمان وجود دارد بالا بودن کیفیت مبلمان اداری می باشد که موجب می شود تا زمان زیادی بدون وجود مشکل از آن ها استفاده گردد و البته هزینه های زیادی که در خصوص آن پرداخت می کنیم این اطمینان را به ما خواهد داد که دوام بالایی در مبلمان اداری کلاسیک وجود دارد.

پس اگر ما به خوبی در استفاده از آن مراقبت کنیم و نگهداری های لازم را داشته باشیم میتوان برایمان بسیار مقرون به صرفه باشد. در این مبلمان به دلیل استفاده از چوب کیفیت بالایی وجود دارد.



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مبلمان اداری مدرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۹۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک آمریکا بامداد سه شنبه ساختمان «همیلتون هال» این دانشگاه را تسخیر کرده و همزمان هشدار دادند تا زمانی که مطالبات آنها پاسخ داده نشود، این مکان را ترک نخواهند کرد.

ده‌ها دانشجوی معترض طرفدار فلسطین در دانشگاه کلمبیا بامداد روز سه شنبه وارد همان ساختمان پردیسی شدند (همیلتون هال) که دانشجویان طرفدار عدالت نژادی در دهه ۱۹۶۰ آن را اشغال کرده بودند.

دانشجویان حامی فلسطین بامداد سه شنبه وارد ساختمان هملیتون دانشگاه کلمبیا شده و ضمن تسخیر این مکان، نام آن را به «هند رجب» کودک ۶ ساله غزه‌ای که در جریان حملات اسرائیل کشته شده، تغییر دادند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شورای اداری استان تهران
  • دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم
  • پانوپتیکون و کاربرد آن در شهرسازی مدرن چیست؟
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • ویدئو| روش مدرن بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • حجت الاسلام خسروپناه: علم حکمی؛ لازمه دستیابی به تمدن نوین اسلامی
  • الماس‌هایی که دو ساعته تولید می‌شوند؛ دستاورد کیمیاگران مدرن چیست؟
  • عکس| تازه‌ترین عکس بهرام رادان با ظاهری جدید
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه