Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپاهان بعد از شروع سه امتیازی مقابل مس رفسنجان، روز گذشته قاطعانه نفت مسجدسلیمان را شکست داد...

روز گذشته تیم سپاهان با سه گل نفت مسجدسلیمان را شکست داد و با 6 امتیاز از دو بازی در صدر جدول لیگ بیست و یکم قرار گرفت.

به گزارش طرفداری، در میان مدعیان  قهرمانی این فصل از رقابت های لیگ برتر، سپاهان به نسبت شروع بسیار خوبی داشته و این شروع خوب اصلا اتفاقی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه سپاهان و محرم نویدکیا فصل گذشته استارت خورد و این تیم در ابتدای راهش با محرم نویدکیا لغزش های زیادی داشت و همان لغزش های ابتدای فصل کار دست طلایی پوشان داد و آن ها نتوانستند به قهرمانی رقابتهای لیگ برتر برسند اما این نکته را نباید فراموش کنیم فصل گذشته، محرم نویدکیا اولین روز های سرمربی گری خودش را پشت سر می گذاشت و موفقیت چنین شخصیتی در فضای ملتهب فوتبال ایران، به هیچ عنوان تضمین شده نبود.

فصل گذشته تیم محرم بازی به بازی بهتر شد و هر جایی هم که تیم سپاهان دچار لغزش می شد، محرم نویدکیا از سبک بازی خاص خودش می گفت و بیان می کرد سبک بازی مد نظرش نیاز به صبوری دارد.

نویدکیا در یکی از مصاحبه های فصل قبل خود پس از شکست 3-1 مقابل شهرخودرو گفت:

ما سبک خاصی بازی می‌کنیم و دوست داریم راه خودمان را برویم. اینکه به خاطر یک بازی ساختارمان را عوض کنیم جزو اعتقادات من نیست. دیدید بازیکنان ما در بازی با شهرخودرو بی محابا حمله کردند چون می‌خواستند به صدر جدول بروند و همین موضوع باعث شد 2 گل خیلی بد بخوریم. ما باید با منطق حمله و دفاع کنیم. اگر واقعا تیم خوبی هستیم باید صبور باشیم. اینکه ما نیاز به برد داریم نباید باعث شود هر لحظه حمله کنیم و سعی می‌کنیم تجربه بازی با شهرخودرو را تکرار نکنیم.

این صحبت ها نوید ظهور یک مربی صاحب سبک در فوتبال ایران را می داد و محرم نویدکیا بارها و بارها در طول فصل گذشته این جملات را تکرار کرد و این همان چیزی است که فوتبال ایران به آن نیاز دارد، حضور مربیانی که به سبک خود اعتقاد دارند و هیچ مانعی نمی تواند آن ها را از سبک ایده آل خود دور کند. از باخت سه گله مقابل نفت مسجدسلیمان گرفته تا شکست مقابل شهرخودرو و دریافت سه گل از ماشین سازی هیچ کدام از این اتفاقات محرم نویدکیا را از چارچوبی که به آن اعتقاد دارد دور نکرد و حالا هم کم کم نتیجه همان صبر و حوصله برای سبک بازی محرم را در رقابت های لیگ می بینیم.

فوتبال ایران باید به سمتی برود که به مربیانش زمان بدهد تا جسارت اجرای ایده های خود را داشته باشند اما این به شرطی است که خود مربی هم به این قضیه اعتقاد داشته باشد و رعایت این قضیه که مستلزم رعایت یکسری اصول از سوی طرفین است، مهم ترین نقیصه فوتبال ایران است. مشابه داستان محرم و سپاهان را ما در تیم های کمی می بینیم و تیم های ایرانی در طول فصل بارها سرمربیان خود را تغییر می دهند و خود مربیان هم خیلی به چارچوب خاصی پایبند نیستند.

سپاهان را در فصل نقل و انتقالات هم می توانیم یکی از موفق ترین تیم های فصل در نظر بگیریم. آن ها کمترین میزان خروجی را داشتند و دقیقا در همان پست هایی یارگیری کردند که نیاز داشتند و به نوعی این روزها اگر بخواهیم فهرستی از حرفه ای ترین باشگاه های ایران چه در عرصه فنی و چه در عرصه سیاست های کلی باشگاه طراحی کنیم، قطعا نام سپاهان در صدر جدول آن لیست قرار دارد.

محرم نویدکیا و نمونه های مشابه این سرمربی، جزایر کوچک و امنی میان دریای ملتهب فوتبال ایران هستند که می توان برای امیدواری به آینده فوتبال ایران به آن ها پناه برد...

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس وریا غفوری: خوبان عالم دعا کنند VAR به فوتبال ما بیاید؛ حتما لازم بوده طارمی توییت کند! فسخ کدام قرارداد به فیفا گزارش شد؟ تلاش برای مقصر تراشی در فاجعه VAR شعار هواداران لیورپول در جریان بازی با منچستریونایتد: سولسشر باید بماند باشگاه بارسلونا رفتار خشونت آمیز هواداران علیه رونالد کومان را محکوم کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ایران محرم نویدکیا فصل گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم

تیم فوتبال سپاهان در دیدار با استقلال ملاثانی پیروز شد و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان به استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی کردند که در نهایت با پیروزی دو بر یک سپاهان به پایان رسید.

کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ و رامین رضائیان از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۱۱۷ گل‌های سپاهان را به ثمر رساندند.

میلاد پاک‌پرور در دقیقه ۲+۹۰ تک گل ملاثانی را به ثمر رساند.

خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی کد خبر 748197

دیگر خبرها

  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است