Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@12:49:35 GMT

پرفروش‌ترین تلویزیون‌های 55 اینچ

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۹۲۴۶

پرفروش‌ترین تلویزیون‌های 55 اینچ

خرید تلویزیون همواره با چالش‌های زیادی همراه است؛ ابعاد و اندازه، برند، کیفیت تصویر، پورت ها و ... از ویژگی هایی هستند که در انتخاب تلویزیون لحاظ می‌شوند و در این میان اندازه تلویزیون یکی از مهمترین جنبه‌هایی است که کاربران به آن توجه خاصی دارند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام برگ و باد،  برندهایی همچون ال جی، سامسونگ و سونی هر ساله تلویزیون هایی جدید با تکنولوژی‌های نو و پیچیده روانه بازار می‌کنند در این میان برندهای دیگر نیز برای رقابت با این تولیدکننده‌های ابر قدرت تلویزیون هایی با قیمت ارزان‌تر تولید می‌کنند اما برندهای نامبرده همواره طرفداران خاص خودشان را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک شما هم حین خرید تلویزیون به این نکته توجه کرده‌اید که چه ابعاد تلویزیونی برای اتاق پذایرایی‌تان مناسب است؟! در حال حاضر تلویزیون‌های 55 اینچ جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار هستند به این دلیل که مناسب فضاهایی با ابعاد متوسط هستند و اگر شما هم قصد خرید یک تلویزیون 55 اینچ دارید تا انتهای این بحث ما را همراهی کنید تا بهترین و خوش قیمت ترین تلویزیون‌های 55 اینچ از برندهای معتبر را معرفی کنیم.

کدام سایز تلویزیون را انتخاب کنم؟

هنگامی که بحث خرید تلویزیون می‌شود تصویر می‌کنید راحت‌ترین کار دنیاست اما با یک جستجوی ساده در گوگل و مشاهده فروشگاه‌های اینترنتی می‌فهمید که پیچیدگی و دردسرهای خودش را دارد؛ در واقع تنها این نیست که وارد یک فروشگاه شوید تلویزیون را انتخاب کنید، پول را پرداخت کنید و به خانه برگردید؛ در ابتدا باید تعیین کنید چه سایز تلویزیونی برای منزل یا پذیرایی شما مناسب است. در زیر اندازه‌ها را با توجه به فاصله شما از تلویزیون لیست کرده ایم:

با توجه به این اطلاعات فاصله های داده شده برای هر کدام از اندازه های تلویزیون مناسب است و با رعایت این استانداردها، حین تماشای فیلم یا محتوای مورد علاقه تان جزئیات بیشتری را مشاهده خواهید کرد.

بهترین تلویزیون های 55 اینچ سامسونگ

برند کره‌ای سامسونگ تا به امروز یکی از ابرقدرت‌ها در زمینه تولید تلویزیون بوده است و به عنوان رقیبی سرسخت نیز برای ال جی، فعالیت می‌کند. این برند هر ساله بهترین دستاوردهایش را در معرض دید عموم می‌گذارد و از حق که نگذریم با استقبال فراوانی نیز روبه رو می شود. می‌دانیم که انتخاب تلویزیون مناسب در میان انبوهی از اندازه‌های مختلف کار آسانی نیست و برخی نیز بر این باورند هر چه تلویزیون بزرگتر باشد بهتر است. با این حال هنوزهم تلویزیون‌های 55 اینچ در صدر فروش قرار گرفته اند. یک تلویزیون 55 اینچ به دلیل اندازه استانداردش می‌تواند در محیط‌های مختلفی پاسخگو باشد. در اینجا ما بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ سامسونگ در سال 2021 را به شما معرفی می‌کنیم:

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ AU7000

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ AU8000 

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ AU9000

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q60A

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q70A

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q80A

بهترین تلویزیون های 55 اینچ ال جی

با توجه به اینکه «LG» یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم دیجیتال به ویژه تلویزیون است، در این بخش تصمیم گرفتیم دسته ای از بهترین تلویزیون ال جی 55 اینچ را به شما معرفی کنیم. به جرات می توانیم بگوییم تلویزیون های 55 اینچ ال جی خوش فروش ترین و پر طرفدارترین اسمارت تی وی های امسال هستند. تفاوت کیفیت و قیمت در این تلویزیون های جدید ال جی چندان محسوس نیست و شما هم اگر قصد خرید تلویزیون دارید قبل از هر چیز با کارشناسان تیم حرفه ای ما در برگ و باد تماس بگیرید تا از سایز مناسب تلویزیون و قیمت آن اطمینان یابید. بهترین تلویزیون های 55 اینچ ال جی برای خرید در این سال شامل مدل های زیر می باشند:

تلویزیون 55 اینچ ال جی UP7750

تلویزیون 55 اینچ ال جی UP7550

تلویزیون 55 اینچ ال جی UP8150

تلویزیون 55 اینچ ال جی NANO80

تلویزیون 55 اینچ ال جی NANO86

تلویزیون 55 اینچ ال جی NANO90

تلویزیون 55 اینچ ال جی C1

تلویزیون 55 اینچ ال جی B1

تلویزیون 55 اینچ ال جی G1

بهترین تلویزیون های 55 اینچ سونی

سونی برای کاربرانی که قیمت را در اولویت قرار نداده اند، همواره بهترین انتخاب بوده و دلیل این کار نیز کیفیت عالی تصویر و جنس بدنه فوق العاده تلویزیون‌هایش است. قطعا اولین دلیل برای خرید تلویزیون سونی، کیفیت تصویر است. وضوحی که در تلویزیون‌های سونی مشاهده می‌کنید در هیچ کدام از تلویزیون‌های دیگر قابل درک نیست و همین دلیلی قانع‌کننده برای خرید تلویزیون 55 اینچ سونی است. تلویزیون‌های 55 اینچ بیشترین طرفدار را در بین خریداران دارند و پس از آن نیز به ترتیب 65 و 75 اینچ نیز محبوبیت خاص خودشان را دارند. از همین رو ما بهترین و پرفروش‌ترین تلویزیون‌های سونی در سال 2021 را لیست می‌کنیم که برای خرید هر کدام می‌توانید با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی فروش در ارتباط باشید تا مشاوره لازم را دریافت نمایید.

تلویزیون 55 اینچ سونی X80J

تلویزیون 55 اینچ سونی X85J

تلویزیون 55 اینچ سونی X90J

تلویزیون 55 اینچ سونی X95J

تلویزیون 55 اینچ سونی A80J

تلویزیون 55 اینچ سونی A90J

مهمترین فاکتور در خرید تلویزیون، انتخاب اندازه مناسب با فضای اتاق شما می‌باشد. دقت کنید که خرید تلویزیون 65 اینچی برای اتاق 12 متری انتخابی مناسب نیست؛ پس با توجه به معیارهای اندازه استاندارد تلویزیون و فضای پذیرایی یا اتاق خوابتان به راحتی می‌توانید تلویزیون مناسب را خریداری کنید و یا با کارشناسان ما جهت انتخاب تلویزیون با اندازه مناسب تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تلویزیون 55 اینچ خرید تلویزیون ال جی خرید تلویزیون سامسونگ خرید تلویزیون سونی بهترین تلویزیون های 55 اینچ ترین تلویزیون های 55 اینچ تلویزیون 55 اینچ سامسونگ تلویزیون 55 اینچ ال جی تلویزیون 55 اینچ سونی خرید تلویزیون برای خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۹۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | تایریس مکسی، نیویورک را لرزاند

تایریس مکسی، سونی سیکسرز را نجات داد و نیکس را مجبور کرد برای بازی ششم به فیلادلفیا سفر کند.

طرفداری | بامداد چهارشنبه به وقت تهران،۳ بازی در جریان فصل عادی NBA برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و مهم ترین اتفاقاتی که طی این چند مسابقه رقم خورد.

نیویورک نیکس ۱۰۶-۱۱۲ فیلادلفیا سونی سیکسرز (۲-۳ به سود نیکس)

 

کلیولند کاوالیرز ۱۰۴-۱۰۳ اورلاندو مجیک (۲-۳ به سود کاوالیرز)

 

میلواکی باکس ۱۱۵-۹۲ ایندیانا پیسرز (۲-۳ به سود پیسرز)

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است
  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
  • نکاتی برای یافتن حلقه ازدواج مناسب از سایت زر
  • بسکتبال NBA | تایریس مکسی، نیویورک را لرزاند
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی