Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده رییس قوه قضاییه در تعیین اعضای هیات منصفه مطبوعات سراسر کشور، طی مراسمی از اعضای سابق هیات منصفه دادگاه‌های مطبوعاتی و سیاسی تهران تقدیر کرد.

خبرگزاری میزان - قاضی ناصر سراج نماینده رییس قوه قضاییه در تعیین اعضای هیات منصفه مطبوعات سراسر کشور، طی مراسمی از اعضای سابق هیات منصفه دادگاه‌های مطبوعاتی و سیاسی تهران تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم قاضی سراج عملکرد هیات منصفه در مدت دوساله را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: در این دو سال ١٤٠ جلسه برگزار شد که تقریبا همه افراد در جلسات شرکت می‌کردند حتی در دوران کرونا نیز مدیریت خوبی صورت گرفت تا هیات منصفه جلسات خود را برگزار کند.

وی یادآور شد: این دوره نیز مانند دیگر دوره‌ها، مسایل سیاسی وجود داشت که طبق اصل ٦٨ قانون اساسی باید هیات منصفه جلسات را برگزار کند، از سویی دیگر خوشبختانه در سال گذشته برگزاری دادگاه‌های سیاسی بدون مشکل سیاسی انجام شد که بازخورد‌های خوبی داشت و امید است امسال هم به همان ترتیب برگزار شود.

قاضی سراج ضمن تقدیر و تشکر از اعضای سابق هیات منصفه، بیان داشت: از هشت نفری که در این دوره در خدمتشان نیستیم تشکر می‌کنیم و باید گفت که این افراد به جهت کم کاری جا به جا نشدند و هیچ مشکلی وجود نداشت این درحالی است که ما در دوره‌های قبلی نیز افراد ورزیده زیادی داشتیم که در دوره‌های بعد از همان افراد استفاده شد.

وی با اشاره به اصلاح قانون اعضای هیات منصفه گفت: در گذشته قانونی وجود داشت که بر اساس آن امکان برگزاری دادگاه با سه هزار نفر جمعیت اصلا میسر نبود لذا تلاش کردیم قانون را اصلاح کنیم که بر همین مبنا پیشنهاد شد که رییس قوه قضاییه به عنوان رییس هیات منصفه باشد که مجلس نیز با آن موافقت کرد.

نماینده رییس قوه قضاییه در هیات مطبوعات بیان داشت: خدا را شاکریم که تاکنون مشکلی در این زمینه به وجود نیامده و در این هشت دوره هیات منصفه به خوبی برگزار شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: قاضی سراج هیئت منصفه مطبوعات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قاضی سراج هیئت منصفه مطبوعات نماینده رییس قوه قضاییه مطبوعاتی و سیاسی اعضای سابق هیات منصفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس

اولین جلسه هیئت مدیره استقلال برگزار شد.

طرفداری | صبح امروز، شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست که در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد، نویدبخش آغاز دورانی تازه برای آبی‌پوشان پایتخت تلقی می‌شود.

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

گمان می‌رود در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس، نیز در این جلسه حضور داشت و بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس