Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@09:31:55 GMT

علت سکته قلبی مهران غفوریان فاش شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۹۴۶۳

علت سکته قلبی مهران غفوریان فاش شد

یکی از پزشکان معالج مهران غفوریان، دویدن این بازیگر دنبال نیسان را علت سکته قلبی او عنوان کرد.

به گزارش ایمنا، مهران غفوریان، بازیگر که در هفته‌های اخیر در سریال‌هایی چون «خاتون» و «نیسان آبی» از تولیدات شبکه نمایش خانگی ایفای نقش می‌کرد، دوشنبه، ۲۶ مهر ماه دچار سکته شد و یک روز بعد تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت که خوشبختانه با موفقیت آمیز بودن عمل و گذراندن دوران نقاهت پس از جراحی، از بیمارستان مرخص شد و ادامه دوران بهبودی پس از عمل جراحی را در منزل سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشک مهران غفوریان در ویدئویی که قبل از مرخص شدن این بازیگر از بیمارستان توسط خبرگزاری صداوسیما منتشر شده، توضیح داده است: مهران مسافتی را دنبال نیسان می‌دود؛ کسی که سه رگ قلبش گرفته است و در حین دویدن دنبال نیسان دچار حمله قلبی می‌شود، می‌توانست همان جا ایست قلبی هم کند و تمام. ایشان اصلاً نباید فعالیت فیزیکی و ورزشی داشته باشد و دو هفته کلاً استراحت مطلق است.

غفوریان نیز پیش از ترخیص از بیمارستان گفت: می‌خواهم تشکر کنم از دعای همه مردم. من واقعاً خیلی خوشحالم از اینکه زنده ماندم و این همه عشق را دیدم. بچه‌های بیمارستان قلب جماران من را برگرداندند و خواست خدا بود. خوشحالم این همه عشق و دعا را دیدم. هر کسی را دیدم گفت مادرم تا صبح برای تو دعا کرد. نوکر امام حسین (ع) هستم. اسمش را در آمبولانس آوردم و گفتم یا امام حسین (ع) من دارم سوار آمبولانس می‌شوم باقی اش را دست خودت سپردم و به خوب کسی هم سپردم.

این هنرمند که در روزهای اخیر مشغول بازی در سریال طنز «نیسان آبی» بود، با بیان اینکه وقتی به بیمارستان جماران رسیده در اورژانس و در حیاط سکته کرده است، با لحنی طنز افزود: قول می‌دهم از این قلب آکبندم خوب استفاده کنم. دوباره از اول با قلب جدیدم همه تان را دوست دارم و نوکری تان را می‌کنم.

منبع: ایسنا

کد خبر 531173

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مهران غفوریان سریال نیسان آبی آخرین وضعیت مهران غفوریان بیماری مهران غفوریان سکته مهران غفوریان جراحی مهران غفوریان عارضه قلبی مهران غفوریان عمل قلب مهران غفوریان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مهران غفوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ تشخیص نارسایی قلبی توسط هوش مصنوعی با اسکن پا

یک استارتاپ بریتانیایی اعلام کرده «دستگاهی ساخته که با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند نارسایی قلبی را در پای افراد تشخیص دهد» مشاهده تورم در پا برای بیماران قلبی که از بیمارستان مرخص شده‌اند، هشدار برای خطر حمله قلبی و نارسایی قلبی محسوب می‌شود.

دریافت 20 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: یزدان قربانی

دیگر خبرها

  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • ویدیو/ تشخیص نارسایی قلبی توسط هوش مصنوعی با اسکن پا
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی/ همسر و وکیل صدیقه وسمقی: بینایی او قبل از زندان از دست رفته بود/ وسمقی در زندان دچار بیماری قلبی شده است
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • فیلم| شوخی جالب با رونالدو/رونالدو از ترس سکته کرد
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت