Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، گزیده‌ مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور دوشنبه سوم آبان ماه ۱۴۰۰ در ادامه آمده است:

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع واحد سمنان منصوب شد

مصطفی نورالدین با حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان به مدت سه ماه به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع واحد سمنان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی نورالدین دارای مدرک دکتری حسابداری و عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدی‌شهر است که مسئولیت‌هایی تحت عنوان معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدی‌شهر، بازرس سازمان بازرسی کشور حسابرس دیوان محاسبات کشور را در کارنامه اجرایی خود دارد.

همچنین در جلسه هیئت‌رئیسه این واحد دانشگاهی از خدمات ارزنده و شایان دکتر محمدرضا شهاب معاون اسبق توسعه مدیریت و منابع واحد سمنان تشکر و قدردانی شد.

درخشش دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در مسابقات انتخابی تیم ملی

مائده زارعی کاراته کار همدانی با مربیگری فائزه ترکمان دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی همدان توانست مقام دوم در مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان را کسب کند و به اردوی تیم ملی بانوان راه بیابد.

مسابقات انتخابی تیم ملی رده‌های پایه به میزبانی استان زنجان تحت عنوان جام امام علی (ع) در بخش  کاتا و کمیته  برگزار شد که در این مسابقات در مجموع ۹۲۳ شرکت کننده به رقابت پرداختند. این مسابقات جهت شناسایی و ورود برترین‌ها به اردوی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات آسیایی است که ۲۸ آذرماه ۱۴۰۰ به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود.

در بخش بانوان، مائده زارعی در وزن مثبت ۵۴ رده ی سنی نوجوانان به رقابت پرداخت و پس از ۶ دور مبارزه حریفان خود را با اقتدار شکست داد و در فینال، مبارزه را به حریف خود واگذار کرد.

بدین ترتیب توانست با کسب مقام نقره جواز ورود به اردوی تیم ملی بانوان را از آن خود کند.

دانش آموزان سمای نجف آباد در مسابقات انتخابی تیم ملی موی تای با کسب ۲ مدال نقره و برنز، به اردوی تیم ملی راه یافتند

بخش زنان مسابقات انتخابی تیم ملی موی تای با حضور ۴۲۰ ورزشکار زن از سراسر کشور به میزبانی زنجان برگزار شد، فاطمه آل داوود صالحی و فائزه قاسمی دانش آموزان متوسطه دوره دوم سمای نجف آباد به ترتیب موفق به کسب مدال نقره و برنز این دوره از رقابت ها شدند و به اردوی تیم ملی راه یافتند.

نفرات برتر اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی موی‌تای به رقابت های جهانی که آذرماه سال جاری در تایلند برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1116184 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی مسابقات انتخابی تیم ملی دانشگاه آزاد اسلامی اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد