Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@02:59:24 GMT

عطر و ادکلن کرید

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۹۶۰۵

عطر و ادکلن کرید

عطر‌ها در حالت اولیه‌ی خود به‌صورت روغن‌هایی معطر هستند که با موادی همچون اتانول یا نام دیگر ان الکل و یا حتی در بعضی مواقع با اب مخلوط می‌شوند و در شیشه‌هایی مخصوص ترکیب می‌شوند، از عوامل مهم تاثیر گذار در در کیفیت و قیمت عطر‌ها می‌توان به میزان الکل موجود در عطر‌ها اشاره کرد.

غلظت و ماندگاری اسانس یا ترکیبات معطر در تولید ادکلن‌ها و عطر‌ها با هم متفاوت است که این افزایش غلظت در طول عمر آن‌ها تاثیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این‌ها به تنهایی در قیمت نهایی محصول تعیین‌کننده نیستند و عواملی همچون شکل و طراحی بطری ادکلن و همچنین نحوه بسته‌بندی محصول نیز از عوامل تأثیرگذار در قیمت ادکلن‌ها به‌شمار می‌رود. برند عطر و ادکلن کرید که تنها برند خصوصی ادکلن و عطر در جهان است، در سال ۱۷۶۰ تاسیس شد و نسل به نسل منتقل شده است، به طوریکه این شرکت به بیشتر از 10 خانواده‌ی سلطنتی در دنیا در طی 250 سال خدمات خود را ارائه داده است.

عطر و ادکلن برند کرید (Creed)

کرید  تنها برند خصوصی و لوکس عطر و ادکلن در جهان است که در سال 1760 توسط Olivier Creed ششمین نسل سازنده عطر در پاریس تاسیس و نسل به نسل به فرزندانش منتقل شد. کرید به بیش از 10 خاندان سلطنتی و مردم فهیم دنیا در حدود 250 سال خدمت کرده است. کمپانی کرید به شدت به استانداردهای کیفی محصولات خود پایبند بوده و مصمم ترین حامی و طرفدار صنعت مواد طبیعی در عطر به شمار می رود چرا که از روشهای تولید دستی، شامل پالایش و تصفیه استفاده می کند. بنابراین کرید یکی از برندهای مطرح و لوکس و سلطنتی بشمار می رود که دارای مشتریان وفاداری است که شامل اعضای خاندان سلطنتی، سوپر استارهای هالیوود، سیاستمداران، بیزینسمن های نامدار، ورزشکاران، موزیسین ها و مردم فهیم که ارزش زیبایی و کیفیت را می دانند

 

 

 تاریخچه برند کرید

برند عطر و ادکلن کرید یک مارک عطر و ادکلن فرانسوی است که برای اولین‌بار در سال 1760 میلادی، توسط مبدع این برند که جمیز هنری کرید است، در لندن شروع به کار نمود. محصولات عطر و ادکلن کرید با سرعت زیادی در میان درباریان انگلیس محبوب شد و حتی ملکه ویکتوریا پس از مدتی این محصولات را به عنوان منبع تامین کننده اصلی محصولات مورد نیاز دربار انگلستان اعلام کرد. بعد از گذشت مدتی، محصولات برند کرید موجب در تمام اروپا مطرح شد و به صورت گسترده در دربار‌های اروپایی مورد استفاده قرار گرفت. علت اصلی گسترش این محصولات در میان درباریان و مردم، کیفیت زیاد آن و همچنین اصالت آن است.

به شهرت رسیدن محصولات موجب شد تا موسس برند بتواند تعداد بسیار زیادی عطر منحصر به فرد که همه آن‌ها دست ساز و با اصالت بودند، خلق نماید. در تمامی سال‌های بعدی هم، همه عطر‌های ساخته شده در این مارک، از طریق خانواده کرید انجام شده است. هم اکنون الیور کرید، مسئولیت ساخت عطر و ادکلن کرید را دارا است و ما حصل استعداد و نوآوری خود را روانه بازار می‌کند.

ترکیبات عطر و ادکلن کرید از چیست؟

 بیشترین درصد از ترکیبات عطر و ادکلن کرید، شامل ترکیبات طبیعی هستند و از با کیفیت‌ترین اسانس‌ها برای تولید آن‌ها استفاده می‌شود. در تولید این محصولات از گل‌های مختلف از سراسر دنیا جمع آوری می‌شوند و مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال گل‌های مریم هند، گل‌های یاس فلورانس و... جمع آوری می‌شوند. در این برند از یک روش سنتی برای حفظ اصالت محصولات استفاده می‌شود.  امروزه بسیاری از محصولات این شرکت مورد استقبال مردم قرار گرفته است و بسیاری از افراد با خرید ادکلن کرید، حداکثر کیفیت و ماندگاری را تجربه می‌کنند. عطر کرید گرین آیریش و عطر کرید اونتوس دو نمونه از محصولات این شرکت هستند که طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارند.

محصولات تولیدی شرکت کرید از ابتدا تا حال حاضر

 

برند عطر و ادکلن کرید تا به امروز عطر و ادکلن‌های زیادی با اسانس‌ها و بو‌های متفاوت تولید کرده و در اختیار مشتریان خود قرار داده است که تعداد آن‌ها خیلی بیشتر از ۷۶ عطر و ادکلن می‌شود. همانطور که گفته شد این شرکت از سال ۱۷۶۰ کار خود را در این زمینه شروع کرده است و اولین محصول خود را به دستورپادشاه آن زمان یعنی جورج سوم در سال ۱۷۸۱ به تولید رساندند و در اختیار خانواده سلطنتی قرار دادند. نام اولین محصول سلطنتی آن‌ها رویال انگلیش لدر است. در سال ۱۸۵۴ ملکه یوجینی از این شرکت خواست تا به فرانسه منتقل شوند. در نهایت این کمپانی به پاس دعوت ملکه عطر جاسمین امپراتریس اگوین را تولیدکرد.

لازم به ذکر است که ادکلن ویرجین ایسلندواتر توانست در سال ۲۰۰۷ امتیاز ۴ از ۵ را در مجله انتقادی و سرشناس نیویورک تایمز کسب کند. افتخار دیگری که این شرکت پر افتخار و پر آوازه به دست آوردهاست این است که در سال ۲۰۱۰ همزمان با جشن ۲۵۰ سالگی‌اش شعبه خود را در آمریکا تاسیس کرد و علاوه‌بر آن از ادکلن کرید اونتوس نیز رونمایی نمود. تولیدکننده عطر و ادکلن کرید از ابتدا تا به امروز به استاندارد‌های کیفی خود پایبند بوده است که موجب شده است مورد توجه افراد مشهور زیادی در قدیم و امروزه قرارگیرد.

طرفداران معروف عطر و ادکلن کرید

 از مشتریان سلطنتی برند عطر و ادکلن کرید پادشاه مجارستان و همسرش، ناپلئون سوم، ملکه الیزابت و سزار نیکولاس دوم روسیه بودند. و در قرن حاضر ینیقرن ۲۱ عطر و ادکلن‌های این شرکت مورد توجه سیاستمدارانی مثل چرچیل، جان اف کندی و میشل اوباما و لورا بوش قرار گرفته است. پرفروش ترین‌های برند کرید عبارتند از: ادکلن کرید اونتوس - ادکلن کرید سیلور مانتین. و جدیدترین محصول آن‌ها ادکلن کرید مردانه وایکینگ می‌باشد که  تولید سال ۲۰۱۷ است.

سخن آخر

اگر شما هم به این عطر جذاب علاقه مند شده اید و قصد خرید دارید ما مجموعه مارسلا را به شما معرفی می‌کنیم که همواره انواع عطر کرید اصل را به مشتریان ارائه می کند. با توجه به محبوبیت زیاد محصولات این شرکت، ممکن است پیدا کردن عطر کرید اصل کمی دشوار باشد بنابراین برای خرید عطر کرید اصل می‌توانید با همکاران ما در مجموعه مارسلا ارتباط برقرار کنید.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ادکلن ها عطر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلوک بندی اراضی کشاورزی/ بذر در مازندران تولید می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مهاجر ظهر چهارشنبه در جلسه جهش تولید در دیمزارهای مازندران گفت: میانگین سرانه زمین در کشور ۳.۲ هکتار است که اگر به کمتر از این میزان برسیم قطعاً با کاهش بهره وری در اراضی مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: واردات دانه‌های روغنی توسط واردات کنندگان در ازای خرید محصولات داخلی با قیمت مصوب از کشاورزان است و پس از پرداخت وجه به کشاورزان و تأیید آن اجازه واردات به این شرکت‌ها داده می‌شود.

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه بلوک بندی اراضی کشاورزی یکی از راهکارهای مقابله با کوچک شدن اراضی است که به صورت پهنه بندی مدیریت می‌شوند، افزود: مدیریت زراعی منسجم بر اراضی کشاورزی باعث افزایش بهره وری مزارع می‌شود.

مهاجر اظهار داشت: در مازندران باید کارهای زیربنایی نظیر احداث انبارهای فنی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی انجام شود.

وی تصریح کرد: شرکت خدمات حمایتی و تعاون روستایی وظیفه اصلی تأمین نهاده‌های کشاورزی نظیر کود و سم را برعهده دارند و باید بر اساس رسالت اصلی خودشان عمل کنند.

بابک مؤمنی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در این جلسه با اشاره به اینکه ذات و رسالت جهاد کشاورزی تولید است، ادامه داد: تولید بذر محصولات کشاورزی در استان با جدیت دنبال می‌شود و امسال این مشکل چندساله را رفع خواهیم کرد.

وی بر تأمین و تولید بذر محصولات کشاورزی استان با مباشرت شرکت خدمات حمایتی تاکید کرد.

کد خبر 6094289

دیگر خبرها

  • نحوه تولید عطر، ادکلن و اسپری خوشبوکننده بدن در یک کارخانه فرانسوی (فیلم)
  • موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است
  • بلوک بندی اراضی کشاورزی/ بذر در مازندران تولید می شود
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • (عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰
  • رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف