Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@08:31:14 GMT

یحیی پیشنهاد جذب این لژیونر را رد کرده بود

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۸۹۶۵۱

یحیی پیشنهاد جذب این لژیونر را رد کرده بود

خبرورزشی – پرسپولیس با توجه به جدایی محمد حسین کنعانی زادگان و همچنین بالا بودن سن سیدجلال حسینی، در نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب ۲ مدافع میانی بود و در نهایت این باشگاه توانست علی نعمتی را از شهرخودرو و علییرضا ابراهیمی را از گل گهر سیرجان به خدمت بگیرد. اما طی روزهای گذشته خبری به دست ما رسید که در نوع خود جالب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رایان تفضلی مدافع دورگه ایرانی انگلیسی تیم وایکام واندررز  که طی چند وقت اخیر شایعات مختلفی پیرامون حضورش در تیم ملی فوتبال ایران یا یکی از باشگاه‌های داخلی به گوش رسید؛ به باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی پیشنهاد شد  ولی به دلیل مخالفت یحیی گل محمدی مذاکرات جدی با این بازیکن انجام نشد.

 تفضلی که از پدری ایرانی در شهر ساتن انگلستان متولد شده هم اکنون عضوی از تیم وایکام واندررز در چمپیونشیپ است. رایان و هم تیمی‌هایش در تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۲۰ در استادیوم ویمبلی، پس از شکست دادن آکسفورد یونایتد با نتیجه ۲-۱ در فینال پلی آف ”لیگ یک” انگلستان، برای نخستین بار در تاریخ خود به لیگ چمپیونشیپ برای فصل ۲۰۲۰- ۲۱ صعود کردند تا اتفاقی تاریخی را رقم بزنند.

رایان که چندی قبل موفق شد پاسپورت ایرانی اش را هم دریافت کند، یکی از مهره های ثابت تیمش است و نمایش های بسیار خوبی هم در این فصل داشته است. تفضلی در این فصل و در جام اتحادیه موفق شد به منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد گل بزند و در دیدار این هفته تیمش هم ۲ بار موفق به گلزنی شد و در تیم منتخب هفته هم قرار گرفت. رایان  به دلیل علاقه پدرش به پرسپولیس بی میل نبود به فوتبال ایران بیاید و شانسش را برای حضور در تیم ملی ایران امتحان کند؛ ولی در اقدامی عجیب ، یحیی گل محمدی با جذب این بازیکن مخالفت کرد و حضور این بازیکن در فوتبال ایران منتفی شد. البته فرهاد مجیدی هم در تابستان به شدت به دنبال جذب تفضلی بود ولی آنطور که سرمربی استقلال عنوان کرد به دلیل قیمت بالای این بازیکن ، انتقال او به استقلال انجام نشد.

 اینکه چرا و به چه دلیل سرمربی پرسپولیس این بازیکن را نخواست مشخص نیست ولی به طور حتم حضور چنین بازیکنانی که تجربه حضور در فوتبال اروپا را دارند می توانست به پرسپولیس کمک کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس رایان تفضلی یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن

یاسین سلمانی، بازیکن پرسپولیس در حالی مدعی دریافت پیشنهاد مالی چشمگیر از باشگاه استقلال شده است که استقلالی‌ها مدعی هستند بالاترین پولی که به این بازیکن پیشنهاد کرده‌اند، ۸ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش ایسنا، یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال به خبرنگار ایسنا گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟