Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شوری پیشکسوت تیم استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از اینکه این باشگاه پس از مدت‌ها کم کم طعم آرامش را می‌چشد بسیار خوشحالم و امیدوارم این فضایی که ایجاد شده به همین شکل ادامه داشته باشد. تیم ما سالهاست که رنگ آرامش را به خود ندیده و همواره با مشکلات و چالش‌های زیادی مواجه بوده است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه آجورلو با چند تصمیم درست و منطقی مدیریتی توانست فضای خوبی را در تیم حاکم کرده و شرایط را برای نتیجه‌گیری آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک سابق آبی پوشان تصریح کرد: ما یک گروه بزرگ از پیشکسوتان هستیم و شاید هم با جرات بگویم بزرگ‌ترین گروه پیشکسوتان باشگاه هستیم که سالهاست در کنار هم قرار داریم و فضای دوستی و همدلی هم بین ما حاکم است. در همین گروه سالهاست که کم و بیش بدون آنکه حمایت باشگاه را داشته باشیم فعالیت‌های پراکنده اقتصادی هم انجام دادیم تا پیشکسوتان از آن منتفع گردند و خدا رو شکر گام‌های مثبتی هم در راه دوستی و همدلی برداشته‌ایم.

شوری بیان داشت: در دوران مدیران گذشته بارها به باشگاه مراجعه کردم و نه تنها آمادگی‌مان را برای همکاری با باشگاه اعلام کردیم، بلکه برنامه‌های جامعی را هم به منظور درآمدزایی ارائه دادیم تا از این طریق هم پیشکسوتان منتفع شوند و هم باری از روی دوش باشگاه برداشته شود. متاسفانه مدیران سابق با اینکه قول مساعد به ما دادند، اما تنها حرف و وعده بود و در عمل هیچ اتفاقی نیفتاد. حتی برخی از این مدیران با الهام گرفتن از طرح‌هایی که به آنها دادم کارهایی انجام دادند، اما چون جزییات طرح را نداشتند موفق نشدند.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: تاکنون آقای آجورلو را ندیده‌ام، اما همچنان از سوی پیشکسوتان باشگاه این آمادگی را اعلام می‌کنم که حاضریم با همه ظرفیت‌های موجود در کنار باشگاه قرار بگیریم. ما می‌توانیم به شکل یک بنگاه اقتصادی در کنار تیم خودمان نه تنها با درآمدزایی به جمعیت پیشکسوتان سر و سامان بخشیده، بلکه این امکان وجود دارد که بخشی از این درآمدزایی را هم به سمت باشگاه سرازیر نماییم تا گوشه‌ای از مشکلات مالی این باشگاه حل شود. ما این آمادگی را داریم و حالا مانده به آقای آجورلو که چطور بخواهد از این شرایط استفاده کند.

وی در خصوص ادامه مسیر آبی پوشان در لیگ برتر بیان داشت: شاگردان مجیدی شروع خوبی در لیگ داشتند و لازمه حضور در کورس قهرمانی ادامه این روند است. امیدوارم شرایط فنی استقلال روز به روز بهتر شده و در این فصل شاهد شکوفایی این تیم و در پایان قهرمانی آن باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی شوری پیشکسوت فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران علی شوری فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۸۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت پیشکسوتان فوتبال استان کرمان

آیین تکریم و نکوداشت پیشکسوتان فوتبال استان کرمان با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و مسئولان استان برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079251 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت
  • جانشین خطیر مثل غریبه‌ها آمد و رفت!
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • هواداران استقلال، ظرفیت محل تمرین را پر کردند
  • نکوداشت پیشکسوتان فوتبال استان کرمان
  • خدمات دندانپزشکی با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی ارائه می‌شود
  • دیدار نکونام و سمیعی در مراسم ختم پیشکسوت استقلال
  • عکس| ملاقات نکونام با جانشین خطیر و پیشکسوتان استقلال
  • حرکت‌های جهادی کارخانه انسان‌سازی است