Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@06:58:04 GMT

جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۰۱۷۵

جلسه هیات رییسه سازمان لیگ برگزار شد...

جلسه هیات رییسه سازمان لیگ از ساعاتی پیش در ساختمان این سازمان برگزار شد.

به گزارش طرفداری، جلسه هیات رییسه سازمان لیگ در شرایطی برگزار شد که دو باشگاه استقلال و تراکتور رسما خواستار این قضیه شدند که خودشان مسئولیت حق تبلیغات محیطی را برعهده بگیرند و در همین راستا هم محمدرضا زنوزی راهی سازمان لیگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان لیگ می گوید مطابق مصوبه قبلی هیات رییسه این سازمان، تبلیغات محیطی باید برعهده سازمان باشد و سود حاصل از آن میان تمام باشگاه ها تقسیم شود اما بعد از آن که مصطفی آجورلو با ادعای قرارداد 150 میلیارد تومانی برای 15 بازی خانگی استقلال خواهان در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی شد، باشگاه های دیگر نیز در حال پیوستن به استقلال هستند. تراکتور امروز به صورت کتبی خواهان این حق شده و البته باشگاه هایی مثل پیکان، مس رفسنجان، فولاد و سپاهان نیز از این کار حمایت کردند.

باشگاه پرسپولیس هم تمایل به این کار دارد اما مجید صدری مدعی است استقلال و آجورلو نباید این کار را به نام خودشان سند بزنند.

باشگاه های خواهان حق تبلیغات محیطی می گویند سازمان لیگ باید هر چه زود تر جلسه هیات رییسه اش را برگزار و مصوبه را تغییر بدهد تا آنها بتوانند از طریق تبلیغات محیطی درآمدزایی کنند.

 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس وریا غفوری: خوبان عالم دعا کنند VAR به فوتبال ما بیاید؛ حتما لازم بوده طارمی توییت کند! فسخ کدام قرارداد به فیفا گزارش شد؟ تلاش برای مقصر تراشی در فاجعه VAR شعار هواداران لیورپول در جریان بازی با منچستریونایتد: سولسشر باید بماند باشگاه بارسلونا رفتار خشونت آمیز هواداران علیه رونالد کومان را محکوم کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جلسه هیات رییسه تبلیغات محیطی سازمان لیگ برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا

سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا اوایل تیر ماه ۱۴۰۳ در عربستان برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ویندزور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران به شرح زیر جهت حضور در این سمینار دعوت کرد: امیر عرب‌براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فرد و مرتضی منصوریان.

لازم به توضیح است، سمینار فوق از 24 تا 28 ژوئن 2024 (4 تا 8 تیر ماه 1403) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴» برگزار می‌شود
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی