Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:59:36 GMT

خاموشی یک ستاره؛ چه بر سر هافبک بارسا آمده است؟

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۰۲۰۲

خاموشی یک ستاره؛ چه بر سر هافبک بارسا آمده است؟

فرانکی دی یونگ یکی از بدترین بازیکنان بارسا در ال کلاسیکوی دیروز برابر رئال بود.

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی یونگ یک بار دیگر بازیکنی بی اثر در ال کلاسیکو بود و نشانه ای از رهبری خط میانی در او دیده نمی شد. در دیداری که بارسا 1-2 به رئال باخت، هافبک هلندی یکی از بدترین های میدان بود.

 

 

 

 

دی یونگ تابستان 2 سال پیش به بارسا پیوست و برای او 86 میلیون یورو نیز هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی جوزپ ماریا بارتومئو ژانویه 2019 برای امضای قرارداد با او راهی آمستردام شد تا از انتقالش به پی اس جی جلوگیری کند.

دی یونگ در اولین فصل حضورش در بارسا 42 بازی انجام داد، دو گل زد و 4 پاس گل داد. عملکردی متوسط اما بسیاری امیدوار بودند تا در سال دوم و با رونالد کومان روی نیمکت، شرایط بهتری پیدا کند. همینطور هم شد و او در 51 بازی توانست 7 گل بزند و 8 پاس گل نیز بدهد اما فصل جاری او برای او بسیار بد و ناامیدکننده شروع شده است.

 

 

 

 

دی یونگ روز گذشته همراه با گاوی و سرخیو بوسکتس در خط میانی بارسا به میدان رفت و در 77  دقیقه حضورش در زمین، حتی یک شوت داخل چارچوب هم نداشت. او 5 بار توپ را از دست داد و یک بار نیز روی او مرتکب خطا شدند. عملکردی ضعیف که احتمالا باعث خواهد شد پس از رفع مصدومیت پدری، ستاره هلندی راهی نیمکت شود. در حال حاضر بعید است گاوی و سرخیو بوسکتس با بازگشت پدری نیمکت نشین شوند.

دی یونگ 24 ساله تا 2026 قرارداد دارد و در 11 بازی این فصل گلی نزده و یک کارت قرمز هم دریافت کرده است. او تا بازگشت پدری فرصت دارد تا شرایط را تغییر دهد در غیر این صورت نیمکت ذخیره ها در انتظارش خواهد بود.

 

رئال مادرید بارسلونا فرانکی دی یونگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید بارسلونا فرانکی دی یونگ دی یونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۰۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!

به گزارش "ورزش سه"، پوریا سرآبادانی کاپیتان تیم شمس‌‌آذر قزوین با گلزنی در بازی با پیکان عنوان گلزن‌ترین هافبک لیگ را در اختیار گرفت و بالاتر از احمد زنده‌روح قرار گرفت.

سرآبادانی گل‌های خود را در هشت هفته مختلف در لیگ برتر به ثمر رساند، استقلال خوزستان، ذوب‌آهن، تراکتور، فولاد، نساجی، آلومینیوم، بازی برگشت با فولاد و پیکان گلزنی کرد و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم است.

او در بازی امروز روی ضربه کرنر به خوبی خودش را از مدافعان پیکان جدا کرد و از داخل محوطه شش قدم با ضربه سر دروازه توانست گل اول شمس آذر را به ثمر برساند، او در جریان بازی هم میانه میدان شمس‌آذر را در اختیار داشت و بازی‌سازی از عقب زمین را هم برعهده داشت.

سرآبادانی 5 گل از 8 گل خود را در ورزشگاه سردار آزادگان به ثمر رسانده و در بازی‌های خانگی این تیم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است.

او در این فصل 23 بازی به‌عنوان بازیکن ثابت و 2 بازی به‌عنوان جانشین در ترکیب شمس‌آذر حضور داشته و برخلاف عملکرد خوبی که در گلزنی داشته هنوز موفق به ثبت پاس گل نشده است.

با توجه به جدایی رحمان جعفری او در حال حاضر برترین گلزن شمس‌آذر است و در بازی‌های آینده فرصت این را خواهد داشت تا اولین حضورش در لیگ برتر را با آماری فوق‌العاده به پایان برساند.

دیگر خبرها

  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست