Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@19:01:52 GMT

پرهوادارترین تیم آسیا هستیم؛

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۹۰۲۵۲

پرهوادارترین تیم آسیا هستیم؛

زنوزی: تراکتور را با هیچ تیمی مقایسه نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا زنوزی ظهر امروز و در حالی که خبرنگاران میدانی در مقابل ساختمان سازمان لیگ حضور داشتند، در این محل حضور یافت و به سرعت وارد این ساختمان شد تا جلسه ای را پیرامون تبلیغات محیطی با مسئولان سازمان لیگ برگزار کند.

 

مالک باشگاه تراکتور پس از خروج گفتگویی نسبتا طولانی را با خبرنگاران انجام داد و به سوالات مختلف آنها درباره این جلسه و همچنین وضعیت باشگاه تراکتور پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بخشی از صحبتهایش همچنین از علی خطیر و هوشنگ نصیرزاده عذرخواهی کرد تا نشان دهد رابطه خوبی با این دو پیدا کرده است.

 

نکته جالب از صحبتهای زنوزی جایی بود که یکی از خبرنگاران پرسید آیا حاضر است به فیروز کریمی بابت کار تا پایان قراردادش تامین بدهد؟ زنوزی در این باره گفت که به بهترین مربی دنیا هم تضمین نمی‌دهد اما تلاشش را خواهد کرد تا بهترین شرایط کار فراهم شود.

 

مشروح صحبتهای زنوزی را می‌خوانید:


* با سازمان لیگ به تفاهماتی رسیدیم
زنوزی درباره جلسه با مسئولان سازمان لیگ اظهار داشت: جلسه ما در مورد تبلیغات محیطی‌ بود، به تفاهماتی رسیدیم و انشاالله تا یکی دو هفته آینده به نتیجه می‌رسیم. یک سری پیشنهادات داده شد. هنوز مشخص نیست چه مسائلی را بپذیرند و چه مسائلی را نپذیرند. اگر لازم باشد آقای قنبرزاده و آقای بهاروند توضیح می‌دهند. بحث‌ های متفاوتی انجام شد که باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهند.

 

* پنجره تراکتور بسته نبود
او در مورد باز شدن پنجره نقل و انتقالات تراکتور گفت: در مورد پنجره که خدا را شکر باز شد‌. البه ما وقتی وقتی می‌گوییم پنجره بسته است که این مدت زمان نقل و انتقالات تمام شده باشد و در واقع پنجره ما بسته نبود. ما پول میمبلا را به پرو زده بودیم و دو هفته طول کشید تا به به حساب این بازیکن برسد ولی ما بازیکن ها را جذب کرده بودیم و پنجره هم در صورتی می‌گویند بسته است که نقل و انتقالات تمام شود. هنوز بیست روز از نقل و انتقالات مانده و پس نمی‌شود گفت پنجره تراکتور بسته بوده. پنجره تراکتور هیچوقت بسته نمی‌شود.

 

* یکی دو طلبکار دیگر داریم
وی درباره با اشاره با سنگین بودن بدهی ها گفت: اشتباهاتی در باشگاه در یکی دو سال اخیر اتفاق افتاده بود و این اشتباهات در قراردادها اعث شده بود این اتفاق بیفتد و تراکتور مجبور به پرداخت این بدهی سنگین شود و این اتفاق افتاد و یکی دو بازیکن مانده که آن را هم پرداخت می‌کنیم و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد.

 

* از خطیر و نصیرزاده معذرت می‌خواهم
زنوزی افزود: در پرداخت بدهی ها و بازیکنان و کادری که باعث شده بودند پنجره بسته شود در یکی دو ماه اخیر آقای نصیرزاده، آقای خطیر و چند نفر از کسانی که من قبلا در موردشان صحبت کرده بودم خیلی کمک کردند. مخصوصا آقای خطیر و آقای نصیرزاده سنگ تمام گذاشتند. اتفاقاتی قبلا افتاده بود و من بحث هایی را در مورد این دو نفر کرده بودم و از اینجا عذرخواهی می‌کنم که سوتفاهم رفع بشود.من شهامت این را دارم که وقتی اشتباهی می‌کنم از تریبونی عذرخواهی کنم. بارها اتفاقاتی افتاده که من عذرخواهی کرده‌ام و بهتر از این است که توجیه کنم و بعدا برای توجیه پاسخی پیدا کنم.

 

* در گسترش فولاد تصمیم‌گیرنده 100 درصدی بودم
زنوزی درباره نگرانی هواداران برای تغییرات زیاد کادر مربیگری تیم گفت: تراکتور را شما با هیچ تیم و باشگاهی مقایسه نکنید. شما اگر گذشته گسترش فولاد یا ماشین سازی کنونی را نگاه کنید آقای سمندر رکوردار مدیریت در فوتبال ایران است که هشت سال مدیرعامل گسترش فولاد بودند یا مربیانی که در گسترش فولاد فعالیت می‌کردند سه سال و دو سال بودند و کمتر از دوسال در گسترش فولاد هم فکر می‌کنم نداشته باشیم پس از مشکل من نیست که در تراکتور ثبات نیست. درست است که ثبات را من باید ایجاد کنم و این اتفاق باید بیفتد ولی در گسترش فولاد متفاوت بود و تصمیم گیرنده صددرصدی من بودم و مدیرعامل را می‌گذاشتم بخاطر اینکه زیاد هوادار نداشت و زیر ذره بین نبود و مشکلی نداشت ولی قضیه تراکتور فرق می‌کند و درست استت مدیریت را من انتخاب می‌کنم ولی این باشگاه هم پرهوادارترین تیم آسیاست و هم انتظارات هم بیشتر است.

 

* تراکتور پرهوادارترین تیم آسیاست
او ادامه داد: شاید من بخاطر اینکه حرف و حدیث ها جمع بشود مشکلات را گردن خودم بگیرم و بگویم که اشکال از من است. بخاطر اینکه حاشیه ایجاد نشود می‌گویم اشتباه از من بوده ولی واقعیت را باید قبول کنیم که من هم اشتباهاتی در انتخاب ها و مدیریتم داشتم اما همه مشکلات هم برای من نبوده است. تراکتور با توجه به اینکه پرهوادارترین تیم آسیاست ۵۰۰-۶۰۰ تا پیج دارد و خیلی از هواداران می‌خواهند حرف هایشان را بزنند و نظرشان را بدهند و برای همین نمی‌شود گفت که صددرصد به پای من است و من باز هم برای اینکه حاشیه ایجاد نشود و مشکلات رفع شود می‌گویم که باعث اصلی من بودم.


* کمیته تعیین وضعیت اشتباه کرد
مالک باشگاه تراکتور در واکنش به اعتراض منصوریان به طلبی که از این باشگاه دارند، توضیح داد: تا آنجا که من می‌دانم وقتی یک بازیکن یا کادرفنی از یک تیمی جدا می‌شوند تا زمانی می‌توانند پول قراردادشان از باشگاه طلب کنند که به تیم دیگری نروند. آقای نصیرزاده هم گزارشات و قوانین فیفا و cas را گرفته و در رسانه ها هم اعلام کرده. اشتباهاتی شده و من فکر می‌کنم در کمیته تعیین وضعیت و استیناف که به این پرداخت نشده و مدنظر قرار نداده‌اند. الان واخواهی شده و انشاالله که این موضوع هم حل می‌شود.

 

ادامه دارد...

تراکتور محمدرضا زنوزی (مالک باشگاه)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور محمدرضا زنوزی مالک باشگاه پرهوادارترین تیم گسترش فولاد نقل و انتقالات سازمان لیگ یکی دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۹۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان تمام شد

کراکوف ،خواهرخوانده لهستانی اصفهان، میزبان بزرگترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان است که در یک کلیسا واقع شده و اندازه آن بزرگ‌تر از زمین بسکتبال است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، بزرگ‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان در کلیسای موسوم به «خداوند عیسای شبان خوب» در شمال شهر کراکوف نصب شده است. به طور خاص، پنجره شیشه‌ای رنگی شامل ۲۷ بخش عمودی است که صحنه‌های مختلف کتاب انجیل را نشان می‌دهد.

مساحت کل مجموعه ۴۲۶ متر مربع است که کمی بزرگ‌تر از زمین بسکتبال است. نمایش عمومی این اثر هنری که دو سال طول کشید، با صدمین سالگرد تأسیس کلیسای پرادنیک چروونی انجام شد.

کراکوف و ارتباط آن با سنت شیشه‌های رنگی

مجموعه شیشه‌های رنگی «با صلیب به سمت نجات» نامیده می‌شود و در مرکز طراحی‌های آن حضرت مسیح قرار دارد. اضافه شدن این پنجره جدید به کراکوف، شهرت این شهر لهستانی را به عنوان مقصدی برای تماشای هنر شیشه‌های رنگی افزایش می‌دهد. کراکوف همچنین دارای یک موزه اختصاصی شیشه‌های رنگی است و جالب است بدانید که اولین کارخانه شیشه‌های رنگی لهستان در سال ۱۹۰۷ در این شهر تأسیس شد و اکنون محل موزه است.

دانستنی‌هایی از کراکوف کراکوف از سال ۱۰۳۸ تا ۱۵۹۶ پایتخت لهستان بود، زمانی که زیگیسموند سوم واسا دربار سلطنتی خود را به ورشو منتقل کرد که سپس به پایتخت تبدیل شد. کراکوف همچنین از سال ۱۸۴۶ تا ۱۹۱۸ پایتخت دوک‌نشین بزرگ کراکوف بود. کراکوف در بخش جنوبی لهستان، روی رودخانه ویستولا، در دره‌ای در دامنه کوه‌های کارپات واقع شده است. این شهر دومین منطقه پرجمعیت لهستان است و یکی از قدیمی‌ترین شهرهای لهستان محسوب می‌شود که قدمت بعضی قسمت‌های آن به قرن هفتم بازمی‌گردد. در سال ۱۹۷۸ یونسکو اولین مکان‌ها را برای فهرست میراث جهانی جدید خود تأیید کرد و شهر کراکوف به عنوان «اولین شهر» در این فهرست گنجانده شد. کراکوف به عنوان شهر ادبی یونسکو شناخته می‌شود زیرا در زمینه ادبیات تاریخ گسترده‌ای دارد. کراکوف بزرگترین میدان بازار قرون وسطایی اروپا را در خود جای داده است. قدمت این میدان به قرن سیزدهم باز می‌گردد و خانه‌های تاریخی اطراف آن را احاطه کرده‌اند. امروزه این میدان مکانی پر جنب و جوش پر از کافه‌ها، رستوران‌ها و موزه‌ها است.

کد خبر 747731

دیگر خبرها

  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم
  • گریه پورحمیدی در رختکن بند نمی‌آمد!
  • آدینه با داستان/ چی از آسمان افتاد؟!
  • عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان رونمایی شد
  • ساخت عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان تمام شد
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان